Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Śrem: ZP/27/PN/13
Numer ogłoszenia: 251227 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2815462, faks 61 2835788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwsremie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital w Śremie Sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/27/PN/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Koncesję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wprowadzenia do obrotu wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w/g wzoru określonego w zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w/g wzoru określonego w zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w/g wzoru określonego w zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) lub inne dokumenty (deklaracje zgodności CE, atesty, certyfikaty, UE itp.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie zamawiającego. 2. Broszury producenta zawierające: skład chemiczny, właściwości użytkowe działanie, formy opakowania oferowanych środków. 3. Oświadczenie, iż oferowane środki dezynfekcyjne będące przedmiotem zamówienia są zarejestrowane, posiadają aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, które zostaną dostarczone przy pierwszej dostawie. 4. Dokumenty potwierdzające, iż substancje do dezynfekcji narzędzi i powierzchni posiadają dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem. 5. Oświadczenie, że preparaty są przebadane według metod i norm odpowiednich dla zastosowania w obszarze medycznym. 6. Oświadczenie, że preparaty spełniają zakres działania mikrobójczego określony przez Zamawiającego. Dołączyć dokumenty potwierdzające przeprowadzenie skutecznych badań na mikroorganizmach testowych ustalonych polską lub europejską normą. 7. Deklaracje zgodności CE albo wpis do Krajowego Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment. 8. Dokumenty potwierdzające, iż preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych posiadają Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana dotyczy tylko i wyłącznie przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwsremie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, pokój nr 130.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 . 63-100 Śrem, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Zakup i dostawa wyposażenia do Budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. w ramach zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. wraz z dostosowaniem budynku do wymogów p-poż
- Budowa bieżni lekkoatletycznej w SP nr 4 w Śremie
- Zakup wraz z dostawą pościeli i pozycjonerów barierowych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- REMONT COKOŁU ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO "A"
- Poprawa dostępności do infrastruktury edukacyjnej w SP nr 4 w Śremie - 2 części
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ BŁON ŚLUZOWYCH W P. I ORAZ PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH ORGANICZNIE W P. II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZOZ W DĘBICY
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Działu Farmacji Szpitalnej.
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH W OKRESIE 12 MIESIĘCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.