Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Warszawa: PN-35/2007
Numer ogłoszenia: 251132 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, fax 022 6617535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-35/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostarczenie, instalacja i konfiguracja pakietu oprogramowania: a.umożliwiającego testowanie wydajnościowe wielowarstwowych aplikacji internetowych oraz systemów ERP, działających w środowisku Solaris, Windows 2000/XP, Linux oraz bazach danych opartych o technologię Oracle 9i i Oracle 10G. Systemy ERP, będące przedmiotem testów zbudowane są w oparciu o narzędzia Oracle (Forms 9i oraz Reports 9i). b.umożliwiającego nagrywanie i odtwarzanie skryptów testowych przy testach wydajnościowych. c.zawierającego: -narzędzie do analizy dynamicznej, -narzędzie do testów wydajnościowych, obciążenia i przeciążających, -narzędzie do monitorowania i raportowania przeprowadzanych testów wydajnościowych. 2.Przeprowadzenie szkoleń dla 6 użytkowników oprogramowania zakończone certyfikatem. -Szkolenie w formie teoretycznych wykładów oraz praktycznych warsztatów. -Szkolenia muszą być prowadzone przez doświadczonych szkoleniowców w języku polskim, legitymujących się certyfikatem trenera nadanego przez producenta oprogramowania. -Potwierdzone kopie certyfikatów jak i zawodowe życiorysy należy dołączyć do oferty. -Odbiór ww. szkolenia nastąpi na podstawie ankiet. Wynik pozytywny - szkolenie odebrane, wynik negatywny do powtórzenia. 3.Zapewnienie, co najmniej 40 godzin konsultacji z zakresu instalacji, konfiguracji, eksploatacji oferowanego oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w wybranym przez Zamawiającego terminie. Ww. konsultację odbędą się w terminie 1 roku licząc od daty podpisania umowy. 4.Świadczenie usług gwarancyjnych (asysty technicznej i konserwacji wersji oprogramowania objętego licencją) dla Zamawiającego polegającej na: a.udzielaniu pomocy technicznej na telefon i za pomocą poczty elektronicznej w zakresie użytkowania, instalacji i konfiguracji oprogramowania b.dostarczania aktualnych wersji oprogramowania oraz wsparcie przy ich adaptacji 5. Dodatkowym atutem będzie zapewnienie integracji z obecnie posiadanym przez Zamawiającego pakietem 50 wirtualnych testerów na licencji IBM Rational (w ramach etapu II - instalacja i konfiguracja pakietu oprogramowania), z możliwością wydzierżawienia większej liczby licencji na okres maksymalnie jednego miesiąca. Wykaz posiadanych przez Zamawiającego Systemów operacyjnych: -Microsoft Windows 2000, -Microsoft Windows XP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami lub podmiotami, które wykonały w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości minimum 100.000 PLN brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. b.Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie, dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, c.Wykonawca - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - obowiązany jest złożyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia tj. wykaz musi zawierać wykonane w okresie ostatnich 3-ch lat przed wszczęciem postępowania usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w wykazie usług o wartości poniżej 100.000 PLN.; 3)dokument potwierdzający wniesienie wadium, a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wykonanie pkt II.5 SIWZ - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba ARR ul. Nowy Świat 6/12 00-400 Warszawa piętro V, pokój 578.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba ARR ul. Nowy Świat 6/12 00-400 Warszawa Kancelaria Ogólna, hall główny, parter, wejście D/A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





