Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Brzeg: Zaopatrywanie podopiecznych MOPS w leki w Brzegu w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 251028 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrywanie podopiecznych MOPS w leki w Brzegu w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę imiennych recept osób uprawnionych do korzystania z pomocy w formie zasiłku celowego i specjalnego zasiłku Celowego na częściowe lub całkowite pokrycie kosztów zakupu leków. Uprawnienia te będą wynikały z decyzji administracyjnych wydanych przez Zamawiającego. Realizacja zamówienia następować będzie w następujący sposób: - Osoby zainteresowane przedkładają u Zamawiającego recepty imienne wystawione przez lekarza zakładu opieki zdrowotnej, zawierające na odwrocie specyfikacje cenową przepisanych leków potwierdzona pieczątka apteki oraz podpisem osoby dokonującej wyceny. Potwierdzenie to jest równoznaczne z zagwarantowaniem przez Wykonawcę wydania osobie uprawnionej tych leków. - Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku osoby zainteresowanej o przyznanie zasiłku wskazany przez Zamawiającego pracownik wydaje zlecenie do Apteki z podaniem kwoty przyznanego zasiłku celowego, która może całkowicie lub częściowo pokryć koszt zakupu leków. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Apteka realizuje recepty podopiecznych MOPS w Brzegu wyłącznie na podstawie wystawionych zleceń. Zamawiający pokrywa koszty zakupu leków do wysokości przyznanych decyzją zasiłków celowych. W przypadku przyznania zasiłku na częściowe pokrycie wydatków na leki - różnicę reguluje podopieczny. W przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek z leków zapisanych na recepcie Wykonawca zobowiązuje się do jego sprowadzenia na cito i poinformowania podopiecznego o terminie jego odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu w terminie do 7-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni zestawienia zrealizowanych zleceń, które powinno zawierać: numer zlecenia, wartość wydanych leków. Wykonawca ma prawo wystawić fakturę VAT dociążającą Zamawiającego za całość zrealizowanych w danym miesiącu zamówień, po uzyskaniu pisemnej akceptacji zestawienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy, chyba że będzie to wynikało ze zmiany cen urzędowych leków. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć sumy zagwarantowanej w budżecie oddzielnie dla Rejonu I i Rejonu II.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.90.00 - Usługi farmaceutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.90.00 - Usługi farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 specyfikacji oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie, d) formularz cenowy, e) koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), f) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg, Dyrektor Beata Kamińska.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, Biuro Podawcze (bud. A, parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaopatrywanie podopiecznych MOPS w rejonie I w Brzegu w leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaopatrywanie podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rejonie I w Brzegu w leki, o których mowa w formularzu cenowym dla Rejonu I. Rejon I obejmuje następujące apteki w Brzegu: Melissa, ul. Długa 6, Nowa, ul. Ofiar Katynia 13 Piastowska, ul. Piastowska 3 Pod Złotą Wagą, ul. Jagiełły 3 Pod Świerkiem, ul. Piłsudskiego 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaopatrywanie podopiecznych MOPS w rejonie II w Brzegu w leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaopatrywanie podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rejonie II w Brzegu w leki, o których mowa w formularzu cenowym dla Rejonu II. Rejon II obejmuje następujące apteki w Brzegu: Interfarm, ul. Trzech Kotwic 6, Pod Arkadami, ul. Chocimska 7, Południowa, ul. Brzechwy 3, Millenium, ul. 1 Maja 19 DGA9 ( w DT Kaufland), ul. Łokietka 24 a.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- EW Brzeg - przywrócenie funkcjonalności turbozespołu wraz z urządzeniami towarzyszącymi po zalaniu przez powódź we wrześniu 2024 r."
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. >>Budowa ścieżki rowerowej na odc. od m. Myśliborzyce do m. Szydłowice przy DP 1167 O<<"
więcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.