Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Wrocław: Dostawa druków reklamowych dla Opery Wrocławskiej w 2008 r
Numer ogłoszenia: 251002 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, fax 081 3708852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków reklamowych dla Opery Wrocławskiej w 2008 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy materiałów reklamowych dla Opery Wrocławskiej w 2008 r. Przedmiot zamówienia ze względu na asortymenty został podzielony na 6 części: część 1. Ulotki, zaproszenie, repertuar, program, wizytówki, bilet VIP. część 2. Plakat, afisz, sztrajf. część 3. Wydawnictwo NA ŁAMACH PRASY część 4. Bilety wstępu. część 5. Plakaty (billboardy), plakaty (druk cyfrowy). część 6. Druki wielkoformatowe (plakaty typu citylight - postery, plakaty - folia samoprzylepna, bannery - siatka PCV, bannery - PCV, bannery - PCV dwustronne). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)impozycje, 2)naświetlanie, 3)drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy, 4)inne usługi związane z drukowaniem, zależnie od asortymentu dotyczącego poszczególnych części, w szczególności: a)wydruki proof, b) uzgodnienie i wprowadzenie korekty do wydruku proof, c)cięcie, d)falcowanie, e)szycie, f)klejenie, 5)pakowanie, 6)dostawę gotowych druków do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.12.00.00 - Wydawnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 22.12.00.00 - Wydawnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy oraz nw. warunki szczegółowe: 1) Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien zrealizować je siłami własnymi lub przy udziale podwykonawcy, 2) Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizować z należytą starannością co najmniej jedną dostawę w zakres której wchodziłby druk co najmniej jednej pozycji z asortymentu wymienionego w części, na którą składana jest ofeta. UWAGA : powyższy warunek należy spełnić dla każdej części, na którą składana jest oferta. 3) Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia powinien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp W przypadku, gdy kilku Partnerów składa wspólną ofertę (Konsorcjum, s.c.) powyższe oświadczenie podpisuje osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp W przypadku, gdy kilku Partnerów składa wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe oświadczenie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy kilku Partnerów składa wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa odpowiedni dokument. 4) Umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy). 5) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub lidera. 6) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dostaw druków w takim asortymencie jaki obejmuje część lub części zamówienia, na które składana jest oferta Do wykazu zrealizowanych dostaw należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie przedmiotowych dostaw z należytą starannością. 7) Parafowany formularz postanowień umowy 8) Do oferty należy załączyć druki reklamowe, co najmniej jeden rodzaj w asortymencie na jaki składana jest oferta częściowa. Druki o maksymalnym formacie A4 należy złożyć w formie katalogu, segregatora lub albumu ułatwiającego ich przeglądanie. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wszystkie dokumenty muszą być przedłożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy ofertę składać będzie Konsorcjum (Partnerzy składający wspólną ofertę), wymagane jest załączenie pełnomocnictwa udzielonego Liderowi przez pozostałych Partnerów do złożenia oferty i podpisania umowy. Równocześnie, każdy z Partnerów składa odrębnie: 1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2) dokument rejestrowy. Spełnienie pozostałych warunków udzielenia zamówienia Partnerzy potwierdzają wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena walorów estetycznych druków - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław pokój nr 545.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław, pokój nr 552 (V piętro - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ulotki, zaproszenia, repertuar, program, wizytówki, bilety VIP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczególne dotyczące pozycji od 1 do 9: Świecenie - system CTP. Druk : technika offsetowa, maszyna offsetowa arkuszowa minimum czterokolorowa, czterokolorowa. Dostarczanie proofów, w tym digitalnych o co najmniej 95% zgodności kolorów do poszczególnych wydawnictw. Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym. 1. Ulotka wersja 1 a)Format: A5 148 x 210 mm, Druk: 4 + 0 Papier: 135 g Uwagi: Trzy wersje językowe Nakłady: 1 000, 5 000, 20 000 b) Format A5 148 x 210 mm, Druk: 4 + 4 Papier: 135 g Uwagi: Trzy wersje językowe Nakłady: 1 000, 5 000, 20 000 2. Ulotka wersja 2 a) Format: A4 210 x 297 mm Druk: 4 + 0 Papier: 135 g Nakłady: 1 000, 1 500 b) Format A4 210 x 297 mm Druk 4 + 4 Papier: 135 g Nakłady: 1 000, 1 500 3. Ulotka wersja 3 Format A4 210 x 297 mm Druk 4 + 4 Papier 175 g kreda matt Uwagi: bigowanie do A5, lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 1 000, 2 000, 3 000 4. Ulotka wersja 4 a) Format 2/3 A4 200 x 210 mm Druk 4 + 4 Papier: kreda matt 135 g, Uwagi: bigowanie do 100 x 210 mm, lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 1 000, 1 500, 2 000 b) Format 2/3 A4 200 x 210 mm Druk 4 + 4 Papier: kreda matt 175 g, Uwagi: bigowanie do 100 x 210 mm, lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 1 000, 1 500, 2000 5. Zaproszenie a) Format 1/3 A4 (100 x 210 mm) Druk 4 + 1 Papier kreda matt 250g Uwagi: lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 250, 1 000, 2 000 b) Format 1/3 A4 (100 x 210 mm) Druk 4 + 4 Papier kreda matt 250g Uwagi: lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 250, 1 000, 2 000 c) Format 1/3 A4 (100 x 210 mm) Druk 5 + 4 Papier kreda matt 250g Uwagi: lakier offsetowy zewnętrznie Nakłady: 250, 1 000, 2 000 6. Repertuar Format 105 x 160 mm Druk 4 + 4, digital proof: 1 strona okładki, 2 strony wybrane ze środka Papier środek: 135 g kreda matt, okładka 200 g lakierowana offsetowo zewnętrznie Uwagi: dwie wersje językowe, oprawa szyta, okładka: 4 strony Nakłady: 2 000, 3 000, 5 000, 10 000 Ilość stron: 28 - 32 i kolejne 16 7. Program Format 145 x 237 mm Druk 4 + 4, digital proof: 1 strona okładki, 2 wybrane strony ze środka Papier środek: 135 g kreda matt , okładka 250 g kreda matt lakierowana offsetowo zewnętrznie Uwagi: oprawa klejona, okładka 4 strony Nakłady: 2 000, 4 000, 5 000 Ilość stron: 24 i kolejne 12 8. Wizytówki a) Format 50 x 90 mm Druk 2 + 0 Papier kreda matt 250 g Nakłady: 100, 300 b) Format 50 x 90 mm Druk 2 + 2 Papier kreda matt 250 g Nakłady: 100, 300 9. Bilet VIP Format: 105 x 100 mm Druk: 4+4 Papier: kreda matt 250 g, lakierowana offsetowo matt Nakłady: 2 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plakaty, afisze, sztrajfy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczególne dotyczące pozycji od 1 do 2: Świecenie - system CTP. Druk : technika offsetowa, maszyna offsetowa arkuszowa minimum czterokolorowa. Dostarczanie proofów, w tym digitalnych o co najmniej 95% zgodności kolorów do poszczególnych wydawnictw. Kontrola przesyłanych plików pod względem technicznym. 1.Plakat Format 680 x 980 mm Druk 4 + 0 Papier kreda matt 170 g, Nakłady: 500, 1 000 2. Afisz a) Format 680 x 980 mm Druk 2 + 0 Papier kreda matt 170 g Nakłady: 200, 500 b) Format 680 x 980 mm Druk 1 + 0 Papier kreda matt 170 g Nakłady: 200, 500 3. Sztrajf Format 690 x 150 mm Druk 1 + 0 Nakłady: 100, 200, 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydawnictwo NA ŁAMACH PRASY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczególne: · Opracowanie graficzne · Skanowanie materiałów prasowych i obróbka · Świecenie, przygotowanie techniczne do druku, druk i oprawa wg następujących parametrów: Format A4 Okładka: druk 4 + 4, papier kreda 250 g + folia matowa zewnętrznie Środek: druk 1 + 1, papier offset 80 g Wklejenie w gotowy oprawiony blok trzech przekładek z papieru ozdobnego, barwionego w masie. Papier przekładek: 210 g Rozmiar przekładek: 210 x 135 x 35 mm 210 x 135 x 60 mm 210 x 135 x 90 mm Nakład 300 sztuk Ilość stron: 350 (+/- 5%), 380 (+/- 5%), 420 (+/- 5%), 460 (+/- 5%), 500 (+/-5%), 540 (+/- 5%),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bilety wstępu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczególne: · Świecenie, przygotowanie techniczne do druku, matryce, druk wg następujących parametrów: Format 60 x 152,4 mm Druk: 7 kolorów łącznie + lakier UV Zadruk dwustronny, Perforacja poprzeczna co 6 z przesunięciem i 1 /kupon/, Znacznik fotokomórki - wcięcie boczne obustronne 3 x 8 mm co 6 Bobina wewnętrzna fi 76 mm Konfekcja po 1000 szt. na roli wg wykonanej wcześniej próby Surowiec: karton jednostronnie termiczny 170 g/m2, Ilość sztuk: 10 000 (+/- 5%), 12 000 (+/- 5%), 15 000 (+/- 5%), 20 000 (+/- 5%), 25 000 (+/- 5%), 30 000 (+/- 5%).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plakaty typu billboard.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plakaty (billboardy) a)Format 504 x 238 cm Druk offsetowy / cyfrowy Papier typu blueback Gramatura 115-130 g Full kolor Ilość sztuk: 80-130, 131-180, 181-230, 231-280, 281-330, 331-400, 401-480, 481-550 b) Format 356 x 252 cm Druk offsetowy / cyfrowy Papier typu blueback Gramatura 115-130 g Full kolor Ilość sztuk: 80-130, 131-180, 181-230, 231-280, 281-330, 331-400, 401-480, 481-550 2. Plakaty (druk cyfrowy) Różne rozmiary Druk cyfrowy Papier typu blueback Gramatura 115-130 g Full kolor Ilość: w m kw. wydruku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druki wielkoformatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plakaty typu citylight (postery) Format 120 x 180 cm Druk cyfrowy Papier do posterów gramatura 115-130 g Full kolor Ilość: do 100 egz. jednorazowego nakładu 2. Plakaty (folia) Różne rozmiary Druk cyfrowy Folia samoprzylepna Full kolor Ilość: w m kw. wydruku 3. Bannery (siatka PCV) Różne rozmiary Druk cyfrowy Siatka PCV, splot poliestrowy Gramatura 300 g Materiał trudnopalny (certyfikat) Full kolor Ilość: w m kw. wydruku 4. Bannery (PCV) Różne rozmiary Druk cyfrowy Materiał PCV Gramatura 500-560 g Materiał trudnopalny (certyfikat) Full kolor Ilość: w m kw. wydruku 5. Bannery (PCV) dwustronne Różne rozmiary Druk cyfrowy Materiał PCV dwustronny typu blockout Gramatura 800g Materiał trudnopalny (certyfikat) Full kolor Ilość: w m kw. wydruku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory estetyczne druków - 30
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





