To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Poznań: Wywóz nieczystości stałych w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. z terenów administrowanych przez Zakład Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ul. Wiankowa 1 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 250956 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 228906 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej, ul. WIankowa, 61-049 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8774515, fax 061 8774515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. z terenów administrowanych przez Zakład Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ul. Wiankowa 1 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. z terenów administrowanych przez Zakład Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ul. Wiankowa 1 w Poznaniu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91946,4 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
- REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 91946,40
- Oferta z najniższą ceną: 91946,40 / oferta z najwyższą ceną: 91946,40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.