Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Sieradz: Dostawy artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 250876 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279215, faks 043 8279215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów żywnościowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.0 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu artykułami stanowiącymi przedmiot zamówienia 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ załącznik Nr 1 ustalenie ceny brutto dostawy (jednego lub kilku z czterech wymienionych w załączniku pakietów) 2/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na drukustanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego. 3/ aktualną kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia dostawcy do prowadzenia obrotu artykułami objętymi niniejszym zamówieniem a w przypadki spółki - również kopii umowy spółki lub innego dokumentu potwierdzającego prawo do występowania w imieniu spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dps.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz, pok. nr 030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.09.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jaj fermowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj fermowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów mącznych i kasz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów mącznych i kasz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spozywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych artykułów spozywczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa tłuszczów roślinnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłuszczów roślinnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





