Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Wrocław: Dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia laboratorium dla Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 250813 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 320-34-54, fax 0-71 320-34-54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia laboratorium dla Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia laboratorium dla Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej . Meble będą stanowiły wyposażenie nowo oddanego budynku H3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr. 4 do SIWZ. Dostawa obejmuje: wniesieni i montaż mebli oraz wywóz opakowań i uporządkowanie pomieszczeń po montażu. Dostawa mebli nastąpi bezpośrednio do pomieszczeń w budynku H-3, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 41 we Wrocławiu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Stoły laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien w ciągu 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizować z należytą starannością co najmniej jedną dostawę mebli z ich montażem, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz ofertowy (zgodny z zał. nr 1 do SIWZ) 1.Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub katalogi proponowanych mebli i należy wskazać miejsce ekspozycji, jeżeli takie istnieje we Wrocławiu bądź jego okolicy B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorstw działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo rodzajowe wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. C. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o którym mowa w pkt 5. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o którym mowa w pkt 5. D. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ) E. Wykaz zrealizowanych dostaw mebli. - zał. nr. 3, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.. F. Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. G. Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pwr.wroc.pl Sekretariacie Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu, budynek A-1, pokój 336.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Sekretariacie Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu, budynek A-1, pokój 336.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - III etap (pierwsze wyposażenie)
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (w podziale na części)
- Dostawa wraz z montażem mebli (zabudów stolarskich) do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
więcej: Szafy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.