Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Kraków: Zakup samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Krakowskiej w Odrowążu
Numer ogłoszenia: 250799 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Krakowskiej , ul. Michała Ossowskiego 5, 30-656 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 637 07 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.caritas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Krakowskiej w Odrowążu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogłoszenie ponowne, uzasadnienie: dniu 21 listopada 2013. roku o godzinie 10.00 w siedzibie Caritas Archidiecezji Krakowskiej przy ul. Ossowskiego 5 w Krakowie zebrała się Komisją przetargowa. Do dnia 21 listopada g. 09.00, czyli w przewidzianym terminie, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego nie wybrano żadnego Wykonawcy. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także na wózkach inwalidzkich 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - 1. Parametry ogólne: samochód fabrycznie nowy, 9 osobowy (kierowca i 8 pasażerów) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia min. 1 osoby na wózku inwalidzkim z najazdem szynowym; samochód fabrycznie przeszklony (szyby termiczne - termoizolacyjne) z szybami przyciemnianymi w części pasażerskiej o wysokiej zdolności filtrowania; dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3,5 tony;. 2. Układ napędowy: silnik wysokoprężny, turbodoładowany o pojemności min 1900 cm3; moc silnika: minimum 125 KM; spełnia normy emisji spalin Euro 5, skrzynia manualna 6-biegowa; układ kierowniczy ze wspomaganiem; ogumienie: założone opony zimowe na felgach stalowych min 15 cali + oryginalne kołpaki producenta pełnowymiarowe koło zapasowe. 3. Nadwozie: z najazdem szynowym; kolor nadwozia: do uzgodnienia z Zamawiającym -preferowany kolor biały lub czerwony lub srebrny metalizowany; drzwi boczne do przestrzeni pasażerskiej prawe, przeszklone i przesuwane; drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybami podgrzewanymi, wyposażone w wycieraczki ze spryskiwaczem i klamką od środka; lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane; światła do jazdy dziennej - włączane automatycznie; przednie światła przeciwmgielne. 4. Układ hamulcowy: z ABS; hamulce tarczowe wentylowane wszystkich kół; systemy kontroli trakcji: układ EDS lub równoważny; systemy kontroli trakcji : układ ASR lub równoważny; systemy kontroli trakcji : układ MSR lub równoważny; systemy kontroli trakcji: układ ESP, układ hamulcowy hydrauliczny dwu obwodowy. 5. Wyposażenie: kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach; fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego, podłokietnikiem oraz fotel pasażera (opiekuna) podwójny; wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotele lub kanapa trzy osobowe w 2 i 3 rzędzie; W sytuacji umieszczenia kanapy w 3 rzędzie, wymagana możliwość umiejscowienia wózka inwalidzkiego za 3 rzędem siedzeń, oświetlenie wnętrza pojazdu z przodu i z tyłu; komputer pokładowy, szyby przednie podnoszone elektrycznie; klimatyzacja manualna lub automatyczna z nawiewem kabiny kierowcy oraz kabiny pasażerskiej, ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej; czujnik parkowania lub kamera cofania - tył; zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach; pozostałe akcesoria samochodowe typu: gaśnica, apteczka, podłoga w kabinie pasażerskiej pokryta warstwą antypoślizgową, wodoodporną i łatwo zmywalną, gumowe dywaniki w kabinie kierowcy; radioodtwarzacz RDS z CD MP3 (4 głośniki, w tym 2 w części pasażerskiej); 6. Zabezpieczenie przed kradzieżą: autoalarm (honorowany przez firmy ubezpieczeniowe); centralny zamek z pilotem; immobiliser; 7. Bezpieczeństwo: poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera w pierwszym rzędzie siedzeń; antypoślizgowe progi przy stopniach wejściowych, uchwyty ułatwiające wsiadanie dla osób niepełnosprawnych; stopień wejściowy boczny oświetlony; trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów; pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim; oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych) zgodne z ustawą Prawo o ruch drogowym. blokada elektroniczna wszystkich drzwi dostępna z poziomu panelu kierowcy 8. Gwarancje: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły: mechaniczne, elektryczne i elektroniczne - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów; gwarancja na powłokę lakierniczą- minimum 24 miesięcy; gwarancja na perforację nadwozia - minimum 10 lat; Gwarancja na najazd szynowy - minimum 12 miesięcy. 9. Serwis: Wykonawca musi zapewnić serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego; wszystkie przeglądy wraz z wymianą zużytych elementów (oleje, filtry itp.) w okresie gwarancyjnym (gwarancja mechaniczna) winny być wykonane na koszt Wykonawcy. 10. Dokumenty, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pojazdem: instrukcję obsługi w języku polskim; książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu; książkę przeglądów serwisowych; świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagane są wyżej wymienione elementy lub elementy równoważne o parametrach nie gorszych niż powyżej wskazane. Szczegółowe parametry pojazdu określa załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się autoryzowani dealerzy samochodowi posiadający wiedze i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty nie wymienione powyżej: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Dane eksploatacyjno - techniczne pojazdu (załącznik nr 5 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Złączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.krakow.caritas.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Caritas Archidiecezji Krakowskiej ul. M. Ossowskiego 5, 30-656 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji udziela koordynator ds. projektów i fundraisingu - Agata Chabko, tel. 12 637 07 12 wew. 111..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- 51/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika krakowska ul. Warszawska 24
- Aktualizacja bazy danych przestrzennych o korytarzach ekologicznych w Małopolsce.
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
- 184.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego o dmc do 3,5t - wywrotka z podwójną kabiną
- Zakup samochodu przystosowanego do transportu osób z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Rychtal
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- Dostawa samochodu (mikrobus 1 szt.) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.