Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Biała Podlaska: Zakup i sukcesywna dostawa 170 ton emulsji asfaltowej szybkorozpadowej 70% do Obwodów Drogowych
Numer ogłoszenia: 25077 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa 170 ton emulsji asfaltowej szybkorozpadowej 70% do Obwodów Drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa 170 ton emulsji asfaltowej szybkorozpadowej 70% do Obwodów Drogowych : - Nr 1 w Białej Podlaskiej 43,00 tony - Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim 43,00 tony - Nr 3 w Sławatyczach 42,00 tony - Nr 4 w Terespolu 42,00 tony zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego tj. ok. 3,5 tony jednorazowo na poszczególny Obwód Drogowy Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają istotne postanowienia umowy . 1. Dostawa emulsji winna odbywać się sukcesywnie w ilości około 3,5 tony jednorazowo zgodnie z zapotrzebowaniem Kierowników poszczególnych Obwodów Drogowych 2. Oferent tworząc cenę na okres zakupu emulsji tj. od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2009r. uwzględnia wszystkie koszty, które mogą wystąpić w tym okresie. Powyższe oznacza, że cena ustalona w wyniku przetargu będzie ceną stałą i nie będzie podlegać indeksacji. 3. Oferty należy składać wyłącznie na załączonych przez Zamawiającego formularzach wraz z zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającym, że oferowana emulsja odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym .Oferta powinna być sporządzona w języku polskim ,w sposób czytelny i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. 4. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu emulsji asfaltowej wraz z jej załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 5. Dostawa emulsji do Obwodów Drogowych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego , co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą. 6. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze emulsji , zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego. 7. Należność za poszczególne dostawy emulsji , będzie realizowana przez Zamawiającego w formie przelewu, nie później niż 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. Nie spełnienie jednego z powyższych wymogów spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania amówienia ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp, 5)złożą formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami , 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt.1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia /nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. VI niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia ( brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty) : 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowana emulsja odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym . 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja ) dokumenty wymienione w pkt. 3., 4. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców . 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 7 . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatbialski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A pok.6 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim "Skarbiec Skrzata" przy ul. Janowskiej 22 oraz w Żłobku Miejskim "Akademia Małego Odkrywcy" przy ul. Leszczynowej 16 w Białej Podlaskiej.
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w wytypowanych pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (III postępowanie)
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych
- Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL i KUZL 22. BLT w Malborku
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części
- Dostawa znaków drogowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.