Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Czudec: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Czudec
w miejscowościach Pstrągowa i Wyżne: Remont dróg gminnych: Pstrągowa - Betkówki, Pstrągowa - Środek - Smykówki I, Wyżne - Przylasek i Nowa Wieś - Łazy - Skrzynówki
Numer ogłoszenia: 250682 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec , ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, faks 017 2771090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Czudec w miejscowościach Pstrągowa i Wyżne: Remont dróg gminnych: Pstrągowa - Betkówki, Pstrągowa - Środek - Smykówki I, Wyżne - Przylasek i Nowa Wieś - Łazy - Skrzynówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych: Pstrągowa - Betkówki Nr 1 12105 R, Pstrągowa - Środek - Smykówki I Nr 1 12102 R, Wyżne - Przylasek Nr 1 12122 R i Nowa Wieś - Łazy - Skrzynówki Nr 1 12106 R w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Droga Pstrągowa - Betkówki jest drogą gminną o nawierzchni bitumicznej, zniszczoną przez wodę i ruch mas ziemnych w kilometrze 0+070 - 0+120. Przewidziany zakres prac: - Oczyszczenie terenu i karczowanie pni na powierzchni 100m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15m3 ilość 83 m3 - Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste w ilości 10 m3 - Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w ilości 21 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy w ilości 63 m3 - Wykonanie opasek z faszyny luzem na długości 50 mb - Wykonanie brzegoskłonu płaskiego o szerokości do 3,0m i grubości 30 cm w ilości 75 m2 - Ręczne zasypywanie wnęk ze ścianami budowli wodno-inżynieryjnych w ilości 20 m3 - Rozplanowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych w ilości 50 m3 - Obsianie skarp w ziemi urodzajnej w ilości 120 m2 Droga Pstrągowa - Środek - Smykówki I jest drogą gminną o nawierzchni bitumicznej, zniszczoną przez wodę w kilometrze 2+205 - 2+230, przepust fi 150 cm w kilometrze 2+211, przepusty fi 40 cm w kilometrze 1+625, 1+455, 1+395, 1+095, oraz uszkodzona skarpa drogi w kilometrze 0+620 - 0+640. Przewidziany zakres prac: - Zabezpieczenie wlotu i wylotu przepustu O 150 cm wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15m3 ilość 15 m3 - Zabezpieczenie osuwiska korony drogi - karczowanie pni w ilości 9 szt. - Roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi 0,25 m3 w ilość 120 m3 - Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste w ilości 66 m3 - Wykonanie przyczółka na przepuście o śr. 40 cm w ilości 6 m3 - Zabezpieczenie skarpy i przyczółka przepustu o śr. 40 cm w ilości 4m3 - Remont przepustu o śr 40 cm w ilości 3 m3 - Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w ilości 26,4 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy w ilości 79,25 m3 - Wykonanie opasek z faszyny luzem na długości 18 mb - Wykonanie brzegoskłonu płaskiego o szerokości do 3,0m i grubości 30 cm w ilości 40 m2 - Ręczne zasypywanie wnęk ze ścianami budowli wodno-inżynieryjnych w ilości 14 m3 - Plantowanie skarp i korony nasypów w ilości 90 m2 - Obsianie skarp w ziemi urodzajnej w ilości 80 m2 Droga Wyżne - Przylasek jest drogą gminną o nawierzchni bitumicznej, zniszczoną przez wodę w kilometrze 1+455 - przepust fi 125 cm. Przewidziany zakres prac: - Oczyszczenie terenu i karczowanie pni w ilości 9 szt. - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15m3 ilość 76 m3 - Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste w ilości 14 m3 - Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w ilości 22 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy w ilości 57,5 m3 - Ręczne zasypywanie wnęk ze ścianami budowli wodno-inżynieryjnych w ilości 30 m3 - Rurociągi z rur żelbetonowych o śr. 125 cm w ilości 9 mb - Ułożenie ścieków drogowych korytkowych na podbudowie w ilości 10 mb Droga Nowa Wieś - Łazy - Skrzynówki jest drogą gminną o nawierzchni bitumicznej, zniszczoną przez wodę w kilometrze 1+245 - 1+595. Przewidziany zakres prac: - Roboty przygotowawcze na odcinku 350 mb - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15m3 ilość 81,2 m3 - Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste w ilości 45 m3 - Zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w ilości 52,8 m3 - Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w ilości 8 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy w ilości 8,75 m3 - Ręczne zasypywanie wnęk ze ścianami budowli wodno-inżynieryjnych w ilości 8 m3 - Ułożenie ścieków drogowych korytkowych na podbudowie w ilości 215 mb - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna gr. 10 cm - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna gr. 7 cm Szczegółowy zakres został zawarty w Przedmiarach robót zał. nr 9 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej 3 robót budowlanych porównywalnych do zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie zabezpieczenia skarp i osuwisk drogowych i umocnienia koryt potoków o wartości pojedynczego zadania minimum 150 tyś zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: - koparka linowa 0,25- 0,40 m3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) udokumentowanie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min.: - kierownik budowy - 3 lata doświadczenia - kierownik robót - 2 lata doświadczenia UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w zakresie melioracji wodnych lub budownictwa wodnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ a.2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 5 do SIWZ a.3.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ a.5) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ a.6) Kosztorysy ofertowe - podpisane przez wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto w: Projekcie umowy, który stanowi załącznik numer: 4 2. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu. 4. Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
Pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w 2025 roku
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.