eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Katowice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 250668 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego sprzętu komputerowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujace części:
w zakresie części A - komputery 4szt., monitory 4szt.;
w zakresie części B - komputery 5szt., monitory 5szt.;
w zakresie części C - komputery 2szt., monitory 4szt.;
w zakresie części D - serwery 2szt.;
w zakresie części E - notebook 1szt.;
w zakresie części F - drukarki 5szt.;
w zakresie części G - skanery 8szt.;
w zakresie części H - notebooki 5szt.;
w zakresie części I - notebooki 10szt.;
w zakresie części J - notebook 1szt.;
w zakresie części K - notebooki 3szt.;
w zakresie częsci L - notebook 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załaczniki nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I, 2J, 2K, 2L oraz 2Ł do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - opis kryteriów równoważności stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
SIWZ wraz z załącznikami dostępne są min. na stronie internetowej Zamawiającego.
Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi:
w zakresie części A, B, C, D, F, G - do 21 dni od daty złożenia zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy,
w zakresie części E, H, I, J, K, L - do 35 dni od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.40 - Konsole Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.12.00 - Konsole Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    W części A - 300,00 PLN (trzysta zł 00/100),
    W części B - 300,00 PLN (trzysta zł 00/100),
    W części C - 250,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt zł 00/100),
    W części D - 350,00 PLN (trzysta pięćdziesiąt zł 00/100),
    W części E - 90,00 PLN ( dziewięćdziesiąt zł 00/100),
    W części F - 150,00 PLN (sto pięćdziesiąt zł 00/100),
    W części G - 90,00 PLN ( dziewięćdziesiąt zł 00/100),
    W części H - 500,00 PLN (pięćset zł 00/100),
    W części I - 950,00 PLN (dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100),
    W części J - 50,00 PLN (pięćdziesiąt zł 00/100),
    W części K- 300,00 PLN (trzysta zł 00/100),
    W części L - 300,00 PLN (trzysta zł 00/100),
    Wadium może być wniesione:
    - przelewem na rachunek Zamawiającego :
    ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    - w poręczeniach bankowych lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
    Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV. SIWZ
    3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
    4. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy,
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ,
    Wykonawca dołącza do oferty :
    - szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego spełniającego warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w SIWZ , wraz z podaniem cen jednostkowych dla poszczególnych zestawów.
    - Deklaracje zgodności CE na oferowane zestawy komputerowe, wystawione przez ich producenta oparte na odpowiednio obowiązujących w dniu składania oferty normach, tak w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej jak i te dotyczące niskonapięciowych wyrobów elektrycznych. Zamawiający zaleca by deklaracja ta była poparta certyfikatem jednostki notyfikowanej lub autoryzowanej wymienionej w serwisie http://www.oznaczenie-ce.pl lub innych posiadających odpowiednie uprawnienia - dotyczy komputerów.
    Powyższe dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.
    W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty o których mowa w punkcie 4 - 5 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/przetargi.php?rodzaj=d

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI - Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15,
40-006 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI - Dział Zamówień Publicznych
ul. Szkolna 7, pok.15,
40-006 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - komputery 4szt., monitory 4szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 4szt., monitory 4szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - komputery 5szt., monitory 5szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 5szt., monitory 5szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - komputery 2szt., monitory 4szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 2szt., monitory 4szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - serwery 2szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwery 2szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - notebook 1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook 1szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2E do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - drukarki 5szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki 5szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2F do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część G - skanery 8szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skanery 8szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2G do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część H - notebooki 5szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooki 5szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2H do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część I - notebooki 10szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooki 10szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2I do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część J - notebook 1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook 1szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2J do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część K - notebooki 3szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooki 3szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2K do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: część L - notebook 1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook 1szt. (zgodnie z załącznikiem nr 2L do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.