eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Nowogard: 2/postp/10
Numer ogłoszenia: 250665 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201459 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, faks 091 4326604.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/postp/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa w postaci przeprowadzenia kursu, którego celem jest przyuczenie do zawodu Monter stolarki PCV dla 14 skazanych. Program kursu musi zawierać : Szkolenie winno obejmować 25 godzin zajęć teoretycznych i 65 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien zawierać wiadomości teoretyczne i praktyczne do wykonywania prac pomocniczych przy: 1. pomiarowaniu, 2. wstawianiu i obrabianiu stolarki PCV, 3. czytaniu rysunków technicznych wykorzystywanych przy pracach stolarskich, 4. obsłudze prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich, 5. w ramach kursu należy zapoznać uczestników kursu z zagadnieniami z zakresu materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. Do kosztów wykonawcy należy: 1. Koszt materiałów niezbędnych do wykonania zajęć praktycznych nie może przekroczyć 30% wartości całego kursu (zakup 15 szt. okien z nawietrzakami). 2. Koszt zakupu niezbędnych narzędzi podstawowych. 3. Badania lekarskie z zakresu medycyny pracy szkolonych osób. 4. Środki ochrony indywidualnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej) oraz odzieży i obuwia roboczego (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa higieny pracy), 5. Niezbędne materiały piśmiennicze oraz dydaktyczne (np. podręczniki, płyty, długopisy, książki, zeszyty). 6. Ubezpieczenie osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7. Wywóz odpadów, gruzu itp., powstałych w czasie realizacji kursu. 8. W ramach zajęć praktycznych kursu Wykonawca przeprowadzi wymianę okien na terenie Zakładu Karnego w Nowogardzie w miejscach określonych przez Zamawiającego. Kurs winien obejmować wymianę 15 okien o parametrach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż podane parametry są parametrami przybliżonymi. Wykonawca zobowiązany jest przed realizacją przedmiotu zamówienia do wykonania szczegółowych pomiarów otworów okiennych. Zajęcia praktyczne kursu odbywać się będą wyłącznie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy administracji, tj. od godz. 8.00 do 13.00, natomiast zajęcia teoretyczne w dowolnym czasie, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem administracji z uwzględnieniem porządku wewnętrznego. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleniowe Monika Gielar, ul. Szarotki 7, 71-606 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15638,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.