eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn.Przebudowa siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul Chmielna 54/57, II etap- faza 3 oraz remont holu na parterze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Gdańsk: Roboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn.: Przebudowa siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul Chmielna 54/57, II etap- faza 3 oraz remont holu na parterze
Numer ogłoszenia: 250626 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136794 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul. Chmielna 54/57, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 683 68 00, faks 58 683 68 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn.: Przebudowa siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul Chmielna 54/57, II etap- faza 3 oraz remont holu na parterze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Roboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn.: Przebudowa siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul Chmielna 54/57, II etap- faza 3 w zakresie: I Piętro Modernizacja pomieszczeń Z- c y Dyrektora i Sekretariatu polegająca na wymianie okien, drzwi, wykonaniu nowych ścianek działowych, wykonaniu sufitów podwieszanych, wykonaniu instalacji elektrycznej, wykonaniu podłóg, wymianie grzejników i zaworów regulacyjnych, pochowaniu pod tynk przewodów elektrycznych, malowaniu. Wymiana okien i drzwi w Gabinecie Dyrektora wraz z malowaniem. Modernizacja korytarza dyrekcyjnego polegająca na wykonaniu posadzki granitowej, sufitu podwieszanego, wykonaniu instalacji elektrycznej, wymianie 3 szt. drzwi, wykonaniu wentylacji, pochowaniu kabli w ścianach, wymianie grzejników i zaworów regulacyjnych, malowaniu. Klatka schodowa boczna Modernizacja klatki schodowej od korytarzyka przy Sali Konferencyjnej do Działu Organizacyjno- Finansowego i w dół do piwnicy do pierwszego spocznika, polegająca na wykonaniu posadzki granitowej, balustrad i odbojnic ściennych przy schodkach ze stali nierdzewnej, sufitu podwieszanego, wykonaniu instalacji elektrycznej, wymianie 1szt drzwi oraz okna wraz z zamontowaniem żaluzji pożarowej, wykonaniu wentylacji, pochowaniu kabli w ścianach, wymianie grzejników i zaworów regulacyjnych, malowaniu. Wykonanie 4szt. okien na poddaszu wraz z żaluzjami ppoż. Wygłuszenie pomieszczenia UPS pianką natryskową. Izolacja stropu na lewym poddaszu nad Działem Organizacyjno - Finansowym oraz ściany w pomieszczeniu 211B i 211C. Wydłużenie 3 szt. wywietrzaków po lewej stronie dachu. Remont holu na parterze polegający na remoncie pomieszczeń gospodarczych, wymianie 2 szt. drzwi wejściowych drewnianych, domofonów, wymianie posadzki granitowej, wykonaniu sufitu podwieszanego, instalacji elektrycznej, malowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BESKID S.C. K.Stawiarski& W. Grucela, ul. Ks. Sychty 4/13, 80-276 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246323,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298031,12

  • Oferta z najniższą ceną: 244130,05 / Oferta z najwyższą ceną: 340073,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.