eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Warszawa: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy w roku 2010
Numer ogłoszenia: 250539 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę bieżących potrzeb) wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m. st. Warszawy (tj. transportu: mebli, wyposażenia biurowego, sejfów, kas pancernych, dokumentacji i innych materiałów gabarytowych należących do biur Urzędu). 2. Miejsce wykonywania usługi: 1) W obrębie jednej siedziby lub pomiędzy siedzibami Urzędu m. st. Warszawy zlokalizowanymi w granicach administracyjnych m. st. Warszawy. 2) Większość budynków wyposażonych jest w windy. 3) W budynkach bez windy najwyższą kondygnacją, na której znajdują się biura Urzędu jest piętro IV. 3. Rodzaj transportu: Wykonawca musi zapewnić: 1) 2-6 osobowy zespół transportowy (w zależności od wielkości przeprowadzki), 2) samochód o ładowności minimum 3,5 tony przystosowany do przewozu mebli (tzw. meblowóz), 3) Wykonawca zapewnia również niezbędne wyposażenie dla pracowników zespołu transportowego tj. pasy do noszenia mebli, wyciągarkę do sejfów i kas pancernych, wózki do przewozu mebli, kontenery plastikowe, pudła kartonowe, taśmy itp. Wykonawca dostarczy pudła kartonowe wraz z taśmami lub kontenery do siedziby wskazanej przez Zamawiającego następnego dnia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie potwierdzonego faksem). 4. W tym samym czasie Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 zespołami transportowymi wraz z samochodem, z tym że Zamawiający może zamówić w zależności od potrzeby: a) kilkuosobowy (2 do 6 osób) zespół transportowy (transport w ramach jednego budynku), b) kilkuosobowy (2 do 6 osób) zespół transportowy wraz z samochodem (z kierowcą) w przypadku transportu w ramach różnych budynków. 5. Usługi transportowe będą obejmowały: przenoszenie i przewożenie wyposażenia biurowego, tj. - meble biurowe (szafy aktowe drewniane, drewnopodobne i metalowe, szafy ubraniowe, biurka, pomocniki do biurek, fotele obrotowe, krzesła itp.), - sejfy i szafy pancerne, - sprzęt komputerowy, - dokumenty (zabezpieczone w teczkach lub segregatorach), - inne urządzenia biurowe wskazane przez Zamawiającego, itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, należycie wykonali co najmniej 3 prace zbliżone do przedmiotu zamówienia. Przez prace zbliżone do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie zrealizowanie przynajmniej 3 (trzech) umów dotyczących wykonywania usług o podobnym charakterze tj. świadczenia transportu w zakresie przeprowadzek biurowych przy użyciu meblowozów, przy czym każda z umów nie może być o wartości mniejszej niż 50 000 zł. brutto. c) wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie), oraz - w przypadku wygaśnięcia polisy przed 15.12.2010r. - oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie jw. przez czas realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie - w przypadku nie posiadania polisy na dzień składania ofert - oświadczą, iż w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczą się zgodnie z ww. wymaganiami. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 4. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; b) wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 4; 4. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1.: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej trzech zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia, każde o wartości minimum 50 000 PLN brutto, z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat zrealizowania i odbiorców; d) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w ppkt c) zostały wykonane należycie. e) kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę min. 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie), lub w przypadku nie posiadania polisy na dzień składania ofert, bądź jej wygaśnięcia przed dniem 15.12.2010r. -oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 lit c).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 19, piętro IV, u Pana Grzegorza Piątkowskiego lub otrzymać pocztą lub faxem na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W imieniu m. st. Warszawy postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwaną w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2) Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. 3) Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na Numer sprawy: ZP/GP/341/II-265/09. 4) Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 5) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Adam Dukaczewski (BAG), tel.: 022 595-35-78, b) w zakresie formalno -prawym: Grzegorz Piątkowski (BZP), tel.: 022 443 14 19, fax: 022 443 14 02. 6) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, na IV piętrze, w sali nr 16 w dniu 30 grudnia 2009r. o godz. 14:00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.