Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Warszawa: Dostawa oprogramowania dla KOBIDZ
Numer ogłoszenia: 250420 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków , ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, faks 022 6226595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania dla KOBIDZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)CorelDRAW Graphics Suite X4 PL lub równoważny-ilość licencji:20; 2)AutoCAD LT 2009 PL lub równoważny-ilość licencji:5; 3)Adobe Acrobat Pro PL (wersja 9.0 lub nowsza) lub równoważny -ilość licencji: 2; 4) Adobe CS3(lub nowszy) Web Premium PL (wersja CS3 lub nowsza) lub równoważny-ilość licencji-1; 5) Adobe Photoshop CS3 PL (wersja CS3 lub nowsza)- lub równoważny-ilość licencji:5; 6)Microsoft Access 2007 PL BOX lub równoważny-ilość licencji:1; 7) Microsoft Office 2007 PRO. PL OEM lub równoważny-ilość licencji:20; 8)ABBYY FineReader 9.0 Profesional -lub równoważny-ilość licencji:2; 9) Odnowienie licencji na Symantec Antivirus Enterprise Edition 10.1 NODE I/O Basic 12 miesięcy-lub równoważny-ilość licencji:109; 10)Pakiet antywirusowy dla serwerów MS Windows 2003 licencja rządowa-ilość licencji:4; 11) program antywirusowy licencja Rządowa- ilość licencji: 80; 12)Adobe Illustrator CS3(lub nowszy) lub równoważny -ilość licencji:2; 13) Adobe CS3(lub nowszy) Design Standard WIN PL - lub równoważny-ilość licencji:2; 14)Office Small Business 2007 licencja pełna BOX - lub równoważny-ilość licencji:50.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty o których mowa punkcie 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków,
Ul. Kopernika 36/40
00-924 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 12:45, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-924) przy ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.