Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Ostrołęka: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Ostrołęki w zakresie remontów nawierzchni gruntowych, żwirowych i gruzobetonowych
Numer ogłoszenia: 25039 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7646811 w. 271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Ostrołęki w zakresie remontów nawierzchni gruntowych, żwirowych i gruzobetonowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni ulic w drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki. Zamówienie obejmuje remonty nawierzchni gruntowych, żwirowych, gruzobetonowych i poboczy gruntowych w ulicach przy nawierzchniach twardych oraz w zależności od potrzeb, okresowe profilowanie nawierzchni gruntowych, żwirowych i gruzobetonowych na terenie miasta Ostrołęki. Zakres robót obejmuje również wykonanie nowych nawierzchni żwirowych i gruzobetonowych. Długość dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie miasta Ostrołęki wynosi ok. 45 km .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia budowlane zgodnie z art.12 ust.2 Prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). b) przedłożyć dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego: branży drogowej . W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -branży drogowej c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Wymagane jest wykazanie się robotami polegającymi na bieżącym utrzymaniu , remoncie, przebudowie lub budowie nawierzchni żwirowych o wartości co najmniej 100.000 PLN rocznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4). d) wykazać ,że wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. Wymagane jest dysponowanie minimum następującym sprzętem : koparka szt 1, samochód samowyładowczy szt2, walec statyczny 10t szt 1, walec wibracyjny szt 1 , zagęszczarka szt 2 , równiarka szt 1, frezarka drogowa - 1 szt, ładowarka kołowa szt 1. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 5) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 5 do siwz z określeniem formy dysponowania sprzętem ( np. własność , dzierżawa) 3) wykazać , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać : 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt 9.1.1)a) 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, zgodnie z pkt.9.1.1)b). 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, zgodnie z pkt. 9.1.2)a) 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -, zgodnie z pkt.9.1.2)b). 6) wykaz wymaganego sprzętu ( załącznik nr 5) wg pkt. 9.1.2)d), g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt. 9.1.2)c), Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , zgodnie z pkt 9.1.3), i) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z pkt 10 SIWZ j) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ, l) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, m) Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ n) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej może zamiennie złożyć dokumenty wymienione § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta , 07-400 Ostrołęka Plac Gen. J. Bema 1, pok. 228, II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 1, Urząd Miasta Ostrołęki, Punkt Obsługi Interesantów, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2575W od dr. (Knurowiec - Ostrołęka) - Czernie - do dr. 60 od km 4+957,00 do km 5+048,00 wraz z rozbudową mostu przez rzekę Czernię w miejscowości Czernie, gmina Goworowo
- Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim Nr 18 w Ostrołęce
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych.
- Zakup, dostawa materiałów zużywalnych do aparatu FilmArray Torch 2 System wraz z dostawą podłoży transportowych, oraz podłoży do określania wrażliwości, paski z gradientem stężeń
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Bursztynowym w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie.
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 - Odcinek II
- "Rozbudowa wraz z przebudową terenów cmentarzy komunalnych przy ulicy Słowiańskiej oraz ulicy Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy."
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie - obręb Niedźwiady
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części
- Przebudowa drogi oraz parkingu i chodnika w rejonie ulicy Kamiennej
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.