Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Szczytno: rewitalizacja i modernizacja elewacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczytnie, ul. Marii Curie Skłodowskiej 2. Obiekt wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko mazurskiego pod nr A 2227
Numer ogłoszenia: 250378 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 28 30, faks 0-89 624 28 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno-sp3.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja i modernizacja elewacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczytnie, ul. Marii Curie Skłodowskiej 2. Obiekt wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko mazurskiego pod nr A 2227.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: skucie starego tynku, wykonanie tynku kat II, wykonanie tynku cienkowarstwowego z tynku mineralnego, uziarnienie 3,5 mm baranek, malowanie tynku farbami wymiana rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie schodów zewnętrznych, wykonanie pełnej konserwacji elementów wystroju elewacji, portale, gzymsy, cokołu kamiennego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali 1 robotę budowlaną o wartości minimum 200.000 zł brutto odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot umowy . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają polisę lub inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 100.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych, ( wymagana 1) każda o wartości minimum 200.000 zł brutto odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot umowy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: prace konserwatorskie osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków (§7.1. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.), roboty budowlane osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz odbyła co najmnie 2-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (§8.1. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 100.000 zł, 2) harmonogram rzeczowo terminowo finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element częściowego odbioru robót. budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. 3) wykaz zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 4) zaparafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno-sp3.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Szczytnie
ul. Marii Curie Skłodowskiej 2
12 100 Szczytno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Szczytnie ul. Marii Curie Skłodowskiej 2 12 100 Szczytno Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Dostawa łóżek metalowych i materaców
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Korpele w roku 2025
- Zakup ciągnika z przeznaczeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii o mocy 38,8 kWp dla siedziby Nadleśnictwa Korpele
więcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





