eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówModernizacja dziedzińca ,chodnika i drogi wewnętrznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Kożuchów: Modernizacja dziedzińca ,chodnika i drogi wewnętrznej.
Numer ogłoszenia: 250328 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Szprotawska 19, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 0-68 4599391, faks 0-684599393.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dziedzińca ,chodnika i drogi wewnętrznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ; Modernizacja dziedzińca, chodnika i drogi wewnętrznej w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie I. pokrycie części dziedzińca mieszanką mineralno bitumiczną; -Ręczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej (beton ,kostka) 960,7m2 -Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (8 szt) -Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową k-65(1010,7m2 - Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna z asfaltu twardolanego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 3 - 5 cm-1010,7m2 -Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonu (15m2) -Podbudowa betonowa z dylatacja - (B20)-10m2 -Ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową (39.600m2) -Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi i gruzu na odległość 10 km-2,6m3 -Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe w gruncie kat. I-II-(50,00m) - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.(50,00m) II. remont drogi wewnętrznej -Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonu (65,69m2) -Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie (65,69m2) -Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym(65,69m2) -Wykonanie nawierzchni betonowa (beton B20)(65,69m2) -Rozebranie ław, cokołów betonowych (1,232m3) -Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod cokoły w gruntach suchych kat.III-IV-(8,834) -Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat.I-III; głębokośc do 1,5m , szerokość 08-1.5m -(5,154m3) -Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości do 0.6m ręczne układanie betonu(B20) (3,68m3) -Wykonanie i montaż bramy przesuwnej z napędem elektrycznym -siłownik SOMMER lub równoważny- (brama z kształtowników stalowych z wypełnienie siatką panelowa ocynk.) 10,5m2 (7mb x 1,5mb) -Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi i gruzu na odległość 10 km III -wymiana chodnika -Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej(43,16m2 -Rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej-(33,20m) -Rowki pod obrzeza chodnikowe w gruncie kat. I-II-(33,20m) -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem(33,20m) -Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na posypce cementowo- piaskowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym-(43,16m2) UWAGA!!! Wszystkie prace wykonywane będą na czynnym obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy odstapił od wymogu wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i spełnia warunki zawarte w art. 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych c)podpisany projekt umowy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie /spełnia/nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 67-120 KOŻUCHÓW. UL. SZPROTAWSKA 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 67-120 KOŻUCHÓW. UL. SZPROTAWSKA 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.