Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Warszawa: DOSTAWA DYSKÓW TWARDYCH ORAZ URZĄDZENIA TYPU NAS (NETWORK ATTACHED STORAGE
Numer ogłoszenia: 250307 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, fax. 022 6283467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DYSKÓW TWARDYCH ORAZ URZĄDZENIA TYPU NAS (NETWORK ATTACHED STORAGE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia typu NAS (Network Attach Storage) oraz fabrycznie nowych dysków twardych w ilościach i o parametrach określonych w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) dostarczenie do siedziby Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, fabrycznie nowego urządzenia typu NAS (Network Attach Storage) zwanego dalej Urządzeniem oraz fabrycznie nowych dysków twardych zwanych dalej Dyskami; 2) zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonego Urządzenia w szafie będącej przedmiotem dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przekazanie Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz kart gwarancyjnych dla Urządzenia i Dysków; 4) przekazanie Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji użytkownika; 5) gwarancja i serwis na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.26.10.00 - 30.26.10.00 30.23.31.71 - 30.23.31.71 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w; 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii 00-926 Warszawa ul.Wspólna 2 w banku Kredyt Bank PBI S.A. IV O/Warszawa nr rachunku: 88 1500 1777 1217 7001 9282 0000 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. W przypadku konsorcjum, wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno być wystawione na wszystkich członków konsorcjum lub pełnomocnika (jeżeli pełnomocnik jest uczestnikiem konsorcjum), który został upoważniony w ofercie przez pozostałych do podpisania umowy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - w przetargu na dostawę dysków twardych oraz urządzenia typu NAS (Network Attached Storage). 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z przepisami art. 46 Ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości minimum 200 000 zł brutto, polegającą na dostarczeniu, skonfigurowaniu, zainstalowaniu i uruchomieniu urządzeń typu NAS (Network Attach Storage); c) Oświadczą, że o zaoferowane urządzenia sieciowe są zgodne z dyrektywą LVD i EMC i będą posiadać oznaczenia CE; d) Oświadczą, że oferowane Urządzenie i Dyski są produkowane zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi; e) Oświadczą, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego; f) Oświadczą, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta;. g) Oświadczą, że potwierdzają warunki serwisowe i gwarancje opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ (na druku Formularza Ofertowego); h) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 3 do SIWZ); 5) Oświadczenie, że zaoferowane urządzenia sieciowe sa zgodne z dyrektywą LVD i EMC i posiadających oznaczenia CE (na druku Formularza Ofertowego); 6) Oświadczenie, że oferowane Urządzenie i Dyski są produkowane zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi (na druku Formularza Ofertowego); 7) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego (na druku Formularza Ofertowego); 8) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (na druku Formularza Ofertowego);. 9) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych i gwarancji opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (na druku Formularza Ofertowego); 10) Dokumenty potwierdzające oświadczenia w pkt: 5i 6 będą wymagane przed podpisaniem umowy; 11) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy na podstawie art. 23 ust 2 Pzp - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, pok 3146.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, pok 3146.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Opatówek wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniem specjalistycznym
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZP/G/29/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych dla Gliwic, Skawiny oraz Poznania." Cz. I-IV
- Zakup macierzy dyskowej
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej oraz aktualizacja polityki ryzyk i RODO dla Gminy Łapanów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.