Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Darłowo: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo
Numer ogłoszenia: 25024 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Portu Morskiego Darłowo , ul. Wilków Morskich, 76-153 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 314 51 85, faks 94 314 51 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.port.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzone zostaną prace związane z dostawą i montażem monitoringu wizyjnego w porcie Darłowo. System obejmuje 8 bezprzewodowych miejsc rejestrujących zamieszczonych na słupach oświetleniowych, w obudowach wandaloodpornych, z grzałkami (by wyeliminować zaparowanie obudowy) oraz wodoodpornych. System ma być oparty o zabezpieczony sygnał bezprzewodowy odseparowany od sygnałów Bluetooth, Internetu, zakłóceń miejskich. System podtrzymywania rejestracji w razie braku napięcia. Konfiguracja systemów pod istniejącą magistralę informatyczną umożliwiającą wpięcie kamer w Internet. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż 8 sztuk kamer szybkoobrotowych z funkcją dzień/noc wg poniższych parametrów technicznych: - min. 36-krotny zoom optyczny; min. 12-krotny zoom cyfrowy; - rozdzielczość min. 480 linii TV; - czułość 0.01 lx (tryb mono) i 0.7 lx (tryb kolor), - protokół komunikacyjny: min. PELCO-P9600, PELCO-P4800, PELCO-D2400, - osiem stref prywatności, - zmniejszenie szybkości obrotu kamery wraz ze wzrostem zbliżenia, - obudowa wandaloodporna z wbudowaną grzałką oraz wentylatorem, - prędkość przesyłu danych (Baud rate): 2400, 4800, 9600, 19200Bps, - menu ekranowe, - kompensacja prześwietlenia, - automatyczny balans bieli, - automatyczna regulacja wzmocnienia, - automatyczna i manualna regulacja ostrości obrazu, - automatyczna i manualna regulacja przesłony, - manualna korekcja koloru, - pamięć min. 128 pozycji kamery, - możliwość ustawienia do 4 ścieżek patrolowych, - głowica obrotowa poziom - pion, - kąt obrotu głowicy w poziomie 0-360o, - kąt obrotu głowicy w pionie 0-90o, - prędkość głowicy w poziomie 300o/sek, - prędkość głowicy w pionie 150o/sek., - 4 wejścia i 2 wyjścia alarmowe, - protokół komunikacyjny RS-485; 2) rejestrator stacjonarny typu RACK o poniższych parametrach technicznych: - mikroprocesor o wysokiej wydajności, - system operacyjny oparty na systemie Linux, - funkcja pentaplex: obraz na żywo, nagrywanie, odtwarzanie, archiwizowanie i dostęp zdalny, - interfejs użytkownika graficzny, - przyciski panelu przedniego, mysz USB, klawiatura systemowa DVS, pilot IR, klawiatura sieciowa, - znaki numeryczne, litery (ASCII), inne znaki specjalne, - stan HDD, dane o połączeniach, rejestr nagrań, rejestr zdarzeń, wersja BIOS, itp., - wejścia video: 16 kanałów video, złącze BNC, 1Vp-p, 75 ohm, - wyjścia video: 1 kanał Composite Video, BNC, 1 Vp-p, 75 ohm, 1 wyjście VGA, 1 wyjście HDMI, - standard video: PAL (625TVL, 25 kl./s), - kompresja video: H.264, - rozdzielczość: D1 [4CIF] 704x576, CIF 325x288, QCIF 176x144, - prędkość nagrywania: CIF: 400 kl/s, D1: 100 kl/s, - podział ekranu: 1, 4, 9, 16, - wejścia audio: 4 kanały, BNC, - wyjścia audio: 1 kanał, BNC, - detekcja ruchu i alarmy, - dysk twardy - 1 port SATA, obsługa 1 HDD SATA, - nagrywanie, odtwarzanie, archiwizacja, - min. 2 porty USB, - port RJ-45, 3) 5 zestawów video + sygnał komunikacyjny transmisja do 2 km - w skład zestawu wchodzi nadajnik i odbiornik video pracujący w wolnym paśmie ISM 5725MHz-5875 MHz, przeznaczony do bezprzewodowej transmisji obrazu i dźwięku: - stabilna, wysokiej jakości transmisja danych, - 8 niezależnych kanałów video, - anteny kierunkowe, - transmisja wolna od zakłóceń, - transmisja w czasie rzeczywistym bez opóźnień oraz utraty jakości sygnału, - obudowa zewnętrzna ze zintegrowanymi antenami kierunkowymi, 4) 3 zestawy video + sygnał komunikacyjny transmisja do 5 km, - minimalne parametry - j.w. 5) klawiatura sterownicza o poniższych parametrach technicznych: - wielofunkcyjna klawiatura kontroli; - kontrola realizowana jest dzięki wbudowanemu joystickowi oraz klawiaturze, - bezpośrednia kontrola wszystkich kamer, - możliwość sterowania do 32 kamer typu Speed dome; - odległość transmisji do 1,2km, - pamięć do 128 pozycji kamery, - możliwość ustawienia do sześciu ścieżek patrolowych, - wbudowany joystick 3D umożliwiający manualne sterowanie głowicą obrotową kamery (góra, dół, lewo, prawo, zoom), - manualne sterowanie ostrością, ogniskową i przesłoną kamery, - protokół komunikacyjny RS-485 i RS-232, - wyświetlacz LCD, - obsługiwanie protokołów: min. PELCO-D/2400, PELCO-P/4800, PELCO-P/9600; 6) UPS typu RACK - 1 szt.; 7) szafa wisząca typu RACK - 1 szt. 8) materiały dodatkowe, 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dwa razy do roku (wiosną i jesienią) konserwacji kamer bez dodatkowego wynagrodzenia, - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. - dostawa instrukcji obsługi w języku polskim, atestów, certyfikatów i gwarancji na poszczególne urządzenia, oprogramowania i licencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonał minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem zbliżone do przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku potencjał kadrowy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z przedstawieniem dokumentów świadczących o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu: - wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, - wystąpienie okoliczności prawno - budowlanych wymagających wstrzymania robót, - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót, - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.port.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrektor Zarządu Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o., 76-153 Darłowo, ul. Wilków Morskich 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej, budownictwa, informatycznej i gastronomicznej w ZST-Z im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu "Najlepsi na rynku pracy"
- Zakup infrastruktury serwerowej oraz macierzy wraz z konfiguracją.
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Cyfryzacja SP im.T.Kościuszki w Drużbicach w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne z modernizacją infrastruktury sieciowej niezbędnego do realizacji wysokiej jakości kształcenia
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.