Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Szczecin: Dostawa Platformy elektrochirurgicznej, wyposażonej w 2 diatermie i system zamykania naczyń
Numer ogłoszenia: 250196 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Akademia Medyczna , ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800703, faks 091 4800705.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Platformy elektrochirurgicznej, wyposażonej w 2 diatermie i system zamykania naczyń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Platformy elektrochirurgicznej, wyposażonej w 2 diatermie i system zamykania naczyń - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 3)udzielą min. 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 4)posiadają autoryzację producenta na sprzedaż i prowadzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty określone w §8. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. 4.Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza oferty - Załącznik nr 1 (wg załączonego wzoru do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)parafowany projektu umowy, Część II SIWZ - wg załączonego wzoru, 5)wypełniona specyfikacja techniczna aparatu, Część III SIWZ - wg załączonego wzoru, 6)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - certyfikat CE oraz deklaracja zgodności i wpis do rejestru wyrobów medycznych, 7)autoryzacja producenta na sprzedaż i prowadzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Akademia Medyczna, Sekcja ds. Aparatury, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza PAM, pokój 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT BUDYNKÓW NR: 1, 51 i 70, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU MOSTY
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Rozbiórka budynku użytkowego przy ul. Krakowskiej 34, wraz z robotami towarzyszącymi, w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Zespołu Oddziałów Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii oraz Oddziału Neurochirurgii ICN Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Zestaw instrumentarium - Endometrioza laparoskopowa
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 pakiety - powtórzony
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.