Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Zabrze: Usługi koordynatora ds. sprawozdawczości
Numer ogłoszenia: 250185 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. Szpitalna 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733668, faks 032 2717654, 3733668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koordynatora ds. sprawozdawczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są m.innymi usługi dotyczące następującej grupy zagadnień :odpowiedzialność za monitoring kosztów kwalifikowanych projektu realizowanego z dotacji UE ,sporządzanie wniosków o płatność oraz nadzór merytoryczny nad prawidłowym rozliczaniem projektu ,określanie zakresu obowiązków nałożonych na Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu w związku z przyznaną dotacją oraz nadzoru i pomocy przy ich prawidłowym i terminowym wykonywaniu, weryfikacji wszystkich kosztów związanych z projektem pod kątem możliwości ich uznania za koszty kwalifikowane,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 59.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie występujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: -nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , -przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ . -wskaże osoby /osobę (posiadająca wyższe wykształcenie) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z wykazem min.2 usług w projektach o wartości min. 2 mln. zł każda , -posiada środki na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,- zł ,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w pkt V. wymagane są następujące dokumenty: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2) 3.Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zapisom umieszczonym w rozdz.V pkt.1 specyfikacji z podaniem wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie . 4.Wykaz osób , którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dokumenty potwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz.V pkt.1. specyfikacji . 5.Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul.Szpitalna 2 41-800 Zabrze Administracja pok.26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul.Szpitalna 2 41-800 Zabrze Administracja pok.26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka..
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.