Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Poznań: Dostawa urządzeń stanowiących część wyposażenia dla laboratorium litografii elektronowej
Numer ogłoszenia: 250182 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizyki Molekularnej PAN , ul. Mariana Smoluchowskiego 17, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8695100, faks 061 8684524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifmpan.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń stanowiących część wyposażenia dla laboratorium litografii elektronowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne Zadanie nr 1 Depozytor rotacyjny (spin coater) Wymagania: 1. Wyposażony w ?-kontroler oraz dotykowy panel operacyjny. 2. Parametry użytkowe urządzenia: a) zapisywanie procedur - nie mniej niż 40, b) liczba kroków w jednej procedurze - nie mniej niż 20, c) regulowana prędkość wirowania, przyspieszenia oraz czasu, d) maksymalna prędkość wirowania nie mniejsza niż 10000 rpm z dokładnością ? 1 rpm, e) alarm akustyczny sygnalizujący koniec procedury. f) Zagwarantowana łatwość czyszczenia depozytora np. poprzez wymienne wkłady z tworzywa. 3. Próżniowe mocowanie substratu (odpowiedni układ próżniowy zintegrowany z urządzeniem). 4. Urządzenie wyposażone w uchwyty pozwalający na montowanie podłoży o rozmiarach od 3x3 mm do 2 cali. 5. Gwarancja minimum 12 miesięcy Zadanie Nr 2 Płyta grzejna (hot plate) Wymagania: 1. Cyfrowy kontroler temperatury 2. Zakres temperatur od 25 do 250oC (dokładność +/- 1oC przy 100oC) 3. Próżniowe mocowanie podłoży (pompa zintegrowana z urządzeniem) 4. Rozmiar podłoży do 150 mm, grubość do 5 mm 5. Gwarancja minimum 12 miesięcy Zadanie Nr 3 Profilometr kontaktowy Wymagania: Przyrząd powinien umożliwiać rejestrowanie i analizę dwu- i trój-wymiarowych profili powierzchni z rozdzielczością w kierunku pionowym na poziomie nie większym niż 0.1 nm i powtarzalności w pomiarach uskoku na poziomie nie gorszym niż 0.6 nm. W tym celu powinien być wyposażony w odpowiedni komputer (z systemem Windows 7) z monitorem (23 cale, rozdzielczość 1920 x 1080) i oprogramowaniem pozwalającym na: -.składanie profili - wizualizację trójwymiarowych map w trakcie ich rejestrowania, - wyznaczanie naprężeń, - automatyczne zbieranie profili w różnych miejscach preparatu oraz ich wszechstronną analizę. Wszystkie elementy urządzenia powinny być dostosowane do zasilania z ogólnie dostępnej sieci elektrycznej. Obserwacja próbki przy pomocy kolorowej kamery CCD z regulowanym powiększeniem powinna pozwalać na uzyskanie pola widzenia w zakresie od maksimum 1 mm do minimum 4 mm. Siła nacisku powinna być regulowana w zakresie od maksymalnie 0.05 mg do minimalnie 15 mg, dla zakresu pomiarowego w osi Z wynoszącego 1 mm przy pomocy jednej głowicy pomiarowej. Wymiana końcówek pomiarowych powinna się odbywać za pomocą uchwytów pozwalających na szybką wymianę końcówek. Urządzenie powinno być wyposażone w: - Zmotoryzowany stolik (lub zestaw stolików) X/Y o zakresie przesuwu nie mniejszym niż 100 x 100 mm, pozwalający na pomiar próbek o grubości do 50 mm, średnicy od 4 do 6 cali, w tym również bardzo małych próbek np. o wymiarach 5 x 5 mm, wymagane jest zapewnienie możliwości próżniowego mocowania próbek (odpowiednia pompa dołączona do zestawu). - Optycznie gładka podstawa pomiarowa o zakresie skanowania nie mniejszym niż 50 mm. - Automatyczna kompensacja nachylenia preparatu. - Cztery różne typy końcówek pomiarowych (optymalnie o promieniach: 50 nm, 0.2 mm, 0.7 mm, 2 mm). - Próbki kalibracyjne o grubościach: 900 mm i 88 nm. - Standard płaskości SiC (flatness standard, D około 30mm, roughness <= 0,5 nm RMS, flatness < Lambda /50) - Stół antywibracyjny z kompresorem - Osłonę akustyczną - Zakres pomiarowy w osi Z do 1 mm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7) Prawa zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia i załączonego odpowiedniego dokumentu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 88
- 2 - Okres gwarancji - 12
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifmpan.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ifmpan.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Fizyki Molekularnej PAN; 60-179 Poznań; ul. M.Smoluchowskiego 17 pok.116 lub 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.10.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.