eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza w hali druku cyfrowego w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Warszawa: Dostawa wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza w hali druku cyfrowego w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie
Numer ogłoszenia: 250169 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza w hali druku cyfrowego w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza w hali druku cyfrowego w Centrum Obsługi KPRM w Warszawie, ul. Powsińska 69/71. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 4 oraz Istotne postanowienia umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiajacego www.cokprm.gov.pl. Zamawiający oszacował całkowitą wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, na kwotę 100 000,00 PLN. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na zainstalowany system nawilżania powietrza na okres min. 2 lat; bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty dokonania odbioru ostatecznego, po zamontowaniu urządzeń i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w ich obsłudze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie trzy tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza; 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.cokprm.gov.pl; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem systemu nawilżania powietrza z podaniem opisu dostaw i robót, dat i miejsc wykonania. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.cokprm.gov.pl Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jedną ofertę, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.2) składa osobno każdy z Wykonawców, 2.2.2. oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 ppkt. 1.3. składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi KPRM, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 12:30, miejsce: Centrum Obsługi KPRM, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.