eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Hajnówka: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 250114 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce polegająca na: 1. Przebudowie ul. Bez nazwy i dojazdu do wieży ciśnień w Hajnówce o łącznej długości 574,31 m i szerokości jezdni od 2,25 m do 5,0 m. 2. Przebudowie ul. Jakuba Kołasa w Hajnówce o długości 232,88 m i szerokości jezdni od 5,0 m do 5,50 m. 3. Przebudowie ul. Topolowej w Hajnówce o długości 186,13 m i szerokości jezdni 3,00 m. 4. Przebudowie ul. Spiralnej w Hajnówce o długości 210,35 m i szerokości jezdni od 3,00 m do 5,00 m. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zadanie Nr 1 : Wykonanie kanalizacji deszczowej: a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm - 262 mb, - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 178 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 12 kpl. - studzienki ściekowe uliczne O 500 mm z osadnikiem - 15 szt. b. ul. Jakuba Kołasa : - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 40 mb, - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 21 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 1 kpl. - studzienki ściekowe uliczne O 500 mm z osadnikiem - 7 szt. Zadanie Nr 2 : Wykonanie robót ziemnych i podbudowy oraz nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej: a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 2 806,00 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. b. ul. Jakuba Kołasa : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 3 cm (warstwa wyrównawcza) na łącznej powierzchni 753,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 753,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 541,68 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. c. ul. Topolowa : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 566,39 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 9 cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 13,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 13,00 m2 d. ul. Spiralna : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 950 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. Zadanie Nr 3 : Przebudowa istniejących urządzeń telekomunikacyjnych : a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - montaż i ustawienie słupów pojedynczych żelbetowych - 2 szt. - montaż i ustawienie słupów bliźniaczych żelbetowych - 1 szt. - zawieszenie kabli nadziemnych - 361 mb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg/budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem : - Kierownik Budowy - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, - Kierownik Robót w branży drogowej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, - Kierownik Robót w branży sanitarnej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, - Kierownik Robót w branży telekomunikacyjnej - 1 osoba : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: a. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru oraz nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, b. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, c. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, d. terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta, 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt. 1 lit. a, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed zawarciem umowy jest zobowiązany do : a. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b. przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. złożenia informacji o osobach prawnie umocowanych do zawarcia umowy i okazania pełnomocnictwa o ile taka konieczność zaistnieje, 4. Wybranemu wykonawcy Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w  art. 93 ust. 1 ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, tel. 85 682 2875, 682 6443 fax. 85 682 2994.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, pok. Nr 219 - sekretariat Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 : Wykonanie kanalizacji deszczowej: a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 250 mm - 262 mb, - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 178 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 12 kpl. - studzienki ściekowe uliczne O 500 mm z osadnikiem - 15 szt. b. ul. Jakuba Kołasa : - kanał z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 40 mb, - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewnętrznej O 200 mm - 21 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 mm - 1 kpl. - studzienki ściekowe uliczne O 500 mm z osadnikiem - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 : Wykonanie robót ziemnych i podbudowy oraz nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej: a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 2 806,00 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. b. ul. Jakuba Kołasa : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 3 cm (warstwa wyrównawcza) na łącznej powierzchni 753,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 753,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 541,68 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. c. ul. Topolowa : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 566,39 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 9 cm (warstwa wiążąca) na powierzchni 13,00 m2. - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 13,00 m2 d. ul. Spiralna : - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na powierzchni 950 m2 wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i dogęszczeniem do gr. 20 cm podbudowy z pospółki wykonanej przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulic miejskich w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 : Przebudowa istniejących urządzeń telekomunikacyjnych : a. ul. Bez nazwy i dojazd do wieży ciśnień : - montaż i ustawienie słupów pojedynczych żelbetowych - 2 szt. - montaż i ustawienie słupów bliźniaczych żelbetowych - 1 szt. - zawieszenie kabli nadziemnych - 361 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.