Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Mielec: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 250105 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7800400, fax. 0-17 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.72.30 - Pamięci 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), b)wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), c)wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ wraz z opisem sprzętu będącego przedmiotem oferty (opis parametrów technicznych oraz wyposażenia wraz z podaniem producenta i modelu) celem stwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zamawiającego oraz wyszczególnionymi okresami gwarancji - zgodnie z wymaganiami zakreślonymi w SIWZ. 2)aktualny wypis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3)oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu - 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gm. Mielec." dodatkowe zamówienie
- Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiektach Zakładu Dróg Miejskich, Cmentarza Komunalnego, Zakładu Usług Komunalnych
- Poprawa bezp. niechronionych uczestników ruchu drogowego poprzez przeb. elem.bezp.infrast. drogowej na skrzyż. DP nr1169R,1175R w m.Ruda,doposażenie trzech przejść dla pieszych DP nr1141R w m. Mielec
- Budowa magazynu OC w ramach zadania budowa i wyposażenie magazynu OC Gminy Mielec.
- Renowacja zbiornika służącego małej retencji w m. Podleszany dz. ewid. 1427/1
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: Modernizacja boiska piłkarskiego na terenie kompleksu sportowego GRYF przy ul. Warszawskiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "Informatyczna Robinsonada" realizowanego ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie syst. do chromatografii cieczowej FPLC do oczyszczania białek, oligonukleotydów, kwasów nukleinowych, RNA i DNA wraz z kolektorem frakcji dla WBBiB i szkoleniem.
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.