Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Toruń: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ AUTOMATÓW DO SPRZEDAŻY BILETÓW
Numer ogłoszenia: 250071 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, fax. 056 6555339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ AUTOMATÓW DO SPRZEDAŻY BILETÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem i na koszt Wykonawcy 11 sztuk mobilnych automatów do sprzedaży biletów papierowych, wyposażonych w wymienną zamykaną kasetę do wybierania bilonu, a także 15 kaset zapasowych oraz oprogramowania i urządzenia do konfiguracji i zmiany taryf wraz z instalacją automatów w pojazdach zamawiającego i przeszkoleniem pracowników zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.42.00 - Maszyny do wydawania biletów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5000 (słownie: pięć tysięcy) złotych; Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek ten spełnia wykonawca, który w okresie trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował dostawy co najmniej 11 sztuk mobilnych automatów biletowych tego samego typu, co oferowane przez niego w niniejszym przetargu 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykaz można ograniczyć do jednej dostawy potwierdzającej spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane automaty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca przedstawi: szczegółowy opis techniczny przedmiotu dostawy (opis techniczny stanie się załącznikiem numer 1 do umowy). Ponadto Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Postać papierową można otrzymać przesyłając wniosek wraz z kserokopią dowodu wpłaty na rachunek bankowy numer 43 1610 1188 0011 2149 2000 0001 w Banku Spółdzielczym I Oddział Toruń - opłata 10 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat MZK w Toruniu, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa okluderów do zabiegów przezskórnego zamykania ubytków międzyprzedsionkowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży przez okres 6 miesięcy
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Bydgoskiej 84, Broniewskiego 41, Mickiewicza 58A oraz Reja 24 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





