eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówDostawa leków w ramach codziennej realizacji recept mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 i Norwida 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Głogów: Dostawa leków w ramach codziennej realizacji recept mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 i Norwida 3
Numer ogłoszenia: 250039 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Neptuna 22/24, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 833 88 09, faks 0 76 833 88 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków w ramach codziennej realizacji recept mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 i Norwida 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa leków obejmuje leki wyszczególnione w aktualnym Rozporządzeniu Ministra Zdrowia Wykaz cen urzędowych na leki i wyroby medyczne oraz w załączniku do Rozporządzenia Ministra Zdrowia, który zawiera aktualne obowiązujące limity cen leków i wyrobów medycznych wydawanych świadczeniobiorcom bezpłatnie, za ryczałtową lub częściową odpłatnością. 2. Zamawiający dopuszcza realizację recept zawierających leki nie wymienione w ust. 2 w przypadku: a). braku posiadania dochodu przez mieszkańca, b). niewystarczających dochodów mieszkańca na pokrycie kosztów zakupu leków. 3. Zamawiający będzie realizował odbiór leków na podstawie recept wystawionych przez lekarza. 4.Dostawa leków odbywać się będzie etapowo na podstawie recept dostarczonych Wykonawcy. Zamówienie może być złożone pisemnie, telefonicznie lub faksem. 5.Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 2, 2A i 2B do niniejszej SIWZ, będących jednocześnie formularzem cenowym. 6.Ilości poszczególnych asortymentów leków podanych w załącznikach nr 2, 2A i 2B do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze stanu zdrowia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej. 7.Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu leków nie wymienionych w załącznikach nr 2, 2A i 2B do SIWZ, a uzależnionych od prowadzonej terapii, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Wówczas ceny tych leków nie mogą być wyższe niż ceny urzędowe ogłoszone przez Ministra Zdrowia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej leków pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 9.Zamawiający dopuszcza dostarczenie leków zamienników (równoważnych) pod warunkiem, że będą tożsame z zamawianymi produktami farmaceutycznymi, tj. będą miały ten sam skład chemiczny oraz dawkę. Ceny leków zamienników (równoważnych) nie mogą przewyższyć ceny brutto leków podstawowych. 10. Zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008 nr 115 poz. 728 z póz. zm.) Dom Pomocy Społecznej pokrywa opłaty ryczałtowe i częściową odpłatność do wysokości limitu ceny przewidzianej w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia. Ceny za poszczególne leki wskazane przez Oferenta w załącznikach nr 2 i 2A do SIWZ Wykazie Ilościowym / Formularzu Cenowym w kolumnie Odpłatność DPS nie mogą przekraczać wysokości opłat ryczałtowych lub kwot ponad ustawowy limit..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystąpić do przetargu może oferent, który pobrał SIWZ w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1)Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi(oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2)Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3)Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4)Koncesję lub zezwolenie, na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta), 5)Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 3 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.glogow.pl/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Neptuna 22/24 67-200 Głogów, pokój nr 4, parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Neptuna 22/24 67-200 Głogów, pokój nr 6 - sekretariat na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.