Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Siedlce: kompleksowe bieżące utrzymanie czystości w placówkach SP ZOZ Siedlce - U.cz.-LO/56/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 250031 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe bieżące utrzymanie czystości w placówkach SP ZOZ Siedlce - U.cz.-LO/56/ZP/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz placówek SP ZOZ Siedlce objętych zamówieniem 1.Budynek Administracji ul. Kilińskiego 29 - biuro, portiernia, - 522 m2 2. Przychodnia specjalistyczna ul. Formińskiego 14 - 1 111,50 m2 3. Przychodnia POZ nr 3 ul. Mazurska 1 - 825 m2 4. Przychodnia POZ nr 5 ul. Sienkiewicza 3 - 284 m2 5. Przychodnia POZ nr 1 ul. Floriańska 24 - 253,60 m2 6. Przychodnia POZ nr 4 ul. Chrobrego 17 - 511 m2 7. Przychodnia POZ nr 2 ul. Młynarska 22 - 180 m2 8. Szpital ul. Starowiejska 15 - 1 036 m2 9. Poradnia gruźlicy i chorób płuc ul. Bema 22 - 114 m2 10. Ośrodek Zdrowia Kotuń - 225 m2 11. Ośrodek Zdrowia Zbuczyn - 111 m2 12. Ośrodek Zdrowia Wiśniew - 160 m2 13. Ośrodek Zdrowia Wola Suchożebrska - 151,70 m2 14. Ośrodek Zdrowia Bojmie - 112 m2 15. Ośrodek Zdrowia Pruszyn - 168,28 m2 16. Laboratorium Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach - 509,84 m2 17. Izba Przyjęć, Poradnia Chirurgiczna, Nocna Pomoc Lekarska - 419,00 m2 18. Blok Operacyjny w Szpitalu przy ul. Starowiejskiej 15- 304,42 m2 Całość powierzchni do sprzątania - 6 998,34 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena na podstawie załączonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - od 3 odbiorców wykonywanych usług. 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Technologie sprzątania dla poszczególnych jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem ich specyfiki wraz z informacjami o zasadach sprzątania stosowanych przez firmę świadczące o jakości oferowanych usług. Opis powinien zawierać m.in. informacje o planowanym do zastosowania w obiektach sprzęcie i maszynach wraz ze szczegółową charakterystyką 10. wykaz i charakterystyka środków chemicznych i dezynfekcyjnych, środków do ochrony powierzchni i konserwacji, do oferty należy dołączyć aktualne karty charakterystyki 16-to punktowe wszystkich wymienionych środków a także pozwolenia lub wpisy do rejestru zgodnie z ustawą z 13.09.2002r. o wyrobach medycznych i produktach biobójczych 11. Oświadczenie określające w jaki sposób oferent zamierza minitorować jakość świadczonych usług 12. Oświadczenie określające osobę kontrolującą dyscyplinę i jakość świadczonych usług z ramienia Wykonawcy 13. wykaz i ilość niezbędnych do wykonania zamówienia środków chemicznych i dezynfekcyjnych oraz urządzeń stosowanych w okresie realizacji zamówienia, każdorazowa zmiana środków chemicznych i dezynfekcyjnych musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego 14. dokument określający w jaki sposób wyglądać będzie system komunikacji pracowników Wykonawcy z wyznaczonymi pracownikami SP ZOZ 15. Szczegółowy rozkład czasu pracy pracowników dla poszczególnych jednostek organizacyjnych z uwzględnieniem ilości osób i czynności przez nich wykonywanych z uwzględnieniem gabinetów zabiegowych, Bloku Operacyjnego, Poradni gruźlicy i chorób płuc 16. dokument określający ilość osób biorących udział w wykonaniu zamówienia z uwzględnieniem osób wykonujących usługę w poszczególnych obiektach. Należy określić wielkość etatu dla każdej osoby wykonującej zamówienie. Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych z aktualnymi badaniami i szczepieniami ochronnymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 28 listopada 2005r. (Dz.U. Nr 250, poz. 2113) w sprawie wykazu stanowisk pracy oraz szczepień ochronnych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na tych stanowiskach . 17. dokument określający w jaki sposób Wykonawca zamierza przeszkolić swoich pracowników w zakresie sprzątania obiektów służby zdrowia z uwzględnieniem specyfiki pracy i związanym z tym zagrożeniem (jeśli posiada takie przeszkolenie dołączyć ksero takiego zaświadczenia) 18. dokument określający miesięczną i 12-miesięczną kalkulację kosztów z podziałem na poszczególne pozycje kosztów (oddzielnie na poszczególne obiekty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena techniczna - jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul. Kilińskiego 29 08-110 Siedlce Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ ul. Kilińskiego 29 08-110 Siedlce sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz podzespołów i akcesoriów do produkcji dronów
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zakup rozbudowy funkcjonalności Elektronicznej Karty Znieczuleń systemu (EKZ)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





