eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - ETAP II (2-gie postępowanie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - ETAP II (2-gie postępowanie)
Numer ogłoszenia: 249985 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, fax. 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - ETAP II (2-gie postępowanie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych wg szczegółowego opisu technicznego zawartego w załączniku do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01-10-2005r. do 01-10-2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw o charakterze: dostaw sprzętu komputerowego na wartość łączną, co najmniej 60 000 zł. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 60.000 zł. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w 14 dni kalendarzowych liczonych od 7-mego dnia po dacie zawarcia umowy. 2. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 3.Udzielenie na wykonane dostawy minimum 36 miesięcy gwarancji. 4. Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż: do 48 godz. od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas naprawy gwarancyjnej sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach (dotyczy zestawów komputerowych i indywidualnie dostarczanych monitorów). Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 16 dni od daty zgłoszenia usterki. 5. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 6. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. 7.Poprawna współpraca oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym. 8. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 23 dB 9. Zgodność wyrobów z wymogami dyrektyw CE 10. Spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 11. Przejęcie przez Producenta obowiązków gwarancyjnych oferenta. ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień . Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal . Wykaz zadań wykonanych okresie od 01-10-2005r. do 01-10-2008r. Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 01-10-2005r do 01-10-2008.r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 60.000 zł. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 60.000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2). Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska Ogólne warunki umowy Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem . Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie. Certyfikat Wydruk ze strony Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym Oświadczenie producenta Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę Oświadczenie producenta Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta o zgodności zestawów komputerowych z normami CE a monitorów z TCO 99 lub TCO 03 oraz normami CE Oświadczenie wykonawcy Oświadczenie wykonawcy wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki. Oświadczenie producenta Oświadczenie producentów elementów zestawów komputerowych, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2, pok.1 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2, pok.1 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.