To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Minikowo: Dostawa artykułów biurowych i tablic ogłoszeniowych
Numer ogłoszenia: 249977 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221423 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, , 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867200, faks 052 3867227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorzadowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i tablic ogłoszeniowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1- dostawa 1975 kompletów materiałów dla uczestników konferencji i spotkań informacyjno - promocyjnych Zadanie 2 - dostawa 1240 kompletów materiałów szkoleniowych Zadanie 3 - dostawa 2000 kompletów materiałów szkoleniowych Zadanie 4 - różne materiały biurowe - dokładny opis załącznik nr 1 Zadanie 5 - dostawa 380 kompletów materiałów dla uczestników forum Zadanie 6 - dostawa 22 szt. tablic ogłoszeniowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 1975 kompletów materiałów dla uczestników konferencji i spotkań informacyjno-promocyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multi sp.j. B. Grzybowska, T. Siekierski, ul. Strzelecka 6, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8094,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3975,68
Oferta z najniższą ceną: 3975,68 / Oferta z najwyższą ceną: 17541,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 2000 kompletów materiałów szkoleniowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31744,40
Oferta z najniższą ceną: 31744,40 / Oferta z najwyższą ceną: 34013,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Różne materiały biurowe..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13581,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14640,77
Oferta z najniższą ceną: 14640,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16001,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MINIKOWO
więcej: przetargi MINIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.