eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dorohusk › USŁUGI PRACY SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Dorohusk: USŁUGI PRACY SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ
Numer ogłoszenia: 249965 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRACY SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Transport materiałów samochodem skrzyniowym o ładowności 5 -20 t (Mg)-cena w zł/km przy wykorzystaniu pełnej ładowności wagowej lub objętościowej z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia - 500 km, ( cena zawiera dodatek wyrażony w zł/godz i jest ceną łączną w zł/km. 2. Transport drobnicy i osób samochodem dostawczym, z załadunkiem i rozładunkiem (cena zł/km) - wielkość usługi - 1200km, 3. Koparko - spycharka wraz z obsługą Bx25 - 50 godz. 4. Równiarka z obsługą (w zakresie profilowania i wyrównywania): 800 godzin, 5. Ciągnik z włóką (do wyrównywania - wygładzania nawierzchni dróg gruntowych po wyrównaniu równiarką) - 200godzin 6. Ciągnik z broną talerzową ( ciecie darni, mieszanie gruntu i kruszywa o różnych frakcjach ) - 100 godzin 7. Walec statyczny (do zagęszczania gruntu po wyrównaniu i spulchnianiu przy pomocy pozostałego sprzętu objętego umową i innego sprzętu) - 200godzin 8. Kosiarka rotacyjna wraz z obsługą łącznie 800 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00 - 74.26.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia Ocena sposobu dokonania oceny ofert nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik Nr 1 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 3 Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca załącznik Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dorohusk, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dorohusk, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk, pokój nr 6 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.