Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Komańcza: Dostawa oleju opałowego i węgla kamiennego
Numer ogłoszenia: 249961 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie , Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 467-70-49, faks 0-13 4677011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego i węgla kamiennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego i węgla kamiennego i podzielony jest na zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. ZADANIE I - Olej opałowy 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości około 155 000 l. 2. Ilość oleju opałowego jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Minimalne warunki (zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2001), jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy lekki: - wartość opałowa [kJ/kg] min. 42 600 - zawartość siarki wagowo [%] max. 0,1 - zawartość wody [mg/kg] max. 200 - zawartość stałych ciał obcych [mg/kg] max. 24 4. Olej opałowy dostarczany będzie do dwóch zbiorników na olej opałowy o pojemności 50 000 dm3 każdy oraz trzech zbiorników na olej opałowy o pojemności 1 500 dm3 każdy, znajdujących się w Zakładzie Karnym w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza. 5. Ze względu na ograniczenia techniczne, dostawy będą realizowane autocysterną o pojemności max. 20 000 l, wyposażoną w przepływomierz z drukarką, posiadający aktualną legalizację, pompę ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości min. 20 metrów. 6. Rozliczenia każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju opałowego (według wskazań przepływomierza). 7. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15oC. 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb zamawiającego w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia w formie faksu. 9. Dostawy realizowane będą w dniach roboczych w godzinach 7.00 - 14.00. 10. Do każdej dostawy oleju opałowego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat jakości. 11. Warunki i termin płatności: przelew 21 - 30 dni. ZADANIE II - Węgiel kamienny 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego w ilości około 178 Mg. 2. Ilość węgla kamiennego jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Minimalne warunki (zgodnie z Polską Normą PN 82/G97001), jakim musi odpowiadać dostarczany węgiel kamienny: - typ 31.1, 31.2 - parametry 26-09-06 - sortyment orzech II - wartość opałowa [kJ/kg] min. 24 000 - zawartość siarki wagowo [%] max. 1,0 4. Węgiel kamienny dostarczany będzie do magazynu w Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 5. Ze względu na ograniczenia techniczne, dostawy realizowane będą samochodem z przyczepą lub samowyładowczym o wysokości max. 3,40 m. 6. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb zamawiającego w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia w formie faksu. 7. Dostawy realizowane będą w dniach roboczych w godzinach 7.00 - 14.00. 8. Do każdej dostawy węgla kamiennego wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat jakości. 9. Warunki i termin płatności: przelew 21 - 30 dni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny dostawy (transportu) w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oleju opałowego/węgla kamiennego w trakcie obowiązywania umowy na podstawie: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ceny netto oleju opałowego/węgla kamiennego u producenta/w kopalni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Łupkowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Lwówek Śląski
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowy Dwór.
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.