Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Głubczyce: Dostawa kompletnie wyposażonej kontenerowej oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 249953 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletnie wyposażonej kontenerowej oczyszczalni ścieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia kontenerowej oczyszczalni ścieków obejmuje dostawę kompletnej kontenerowej oczyszczalni ścieków wraz z transportem do miejscowości Bernacice Górne przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni w terminie nie dłuższym niż 18 miesięcy od daty dostawy uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty zakończenia rozruchu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mechaniczno biologicznej oczyszczalni o parametrach 140 do 170 RLM i przepustowości od 15 do 21,0 m3 na dobę z gwarantowanymi parametrami oczyszczania ścieków bytowo gospodarczych do poziomu ChZTCr poniżej 150 mg O2 na litr BZT5 poniżej 40 mg O2 na litr Zawiesina ogólna poniżej 50 mg na litr Technologia oczyszczania ścieków oparta na nisko obciążonym osadzie czynnym Oczyszczalnia powinna posiadać system retencyjny, recyrkulacji osadu, oraz system usuwania osadu nadmiernego i składać się z osadnika wstępnego o poj ok 50 procent dopływu dobowej ilości ścieków zbiornika retencyjnego o poj ok 50 procent dopływu dobowej ilości ścieków komory napowietrzania o poj ok 100 procent dopływu dobowej ilości ścieków dwóch osadników wtórnych o poj ok 15 procent dopływu dobowej ilości ścieków zbiornika osadu nadmiernego poj ok 30 procent dopływu dobowej ilości ścieków jako oddzielnych zbiorników z kompletnym wyposażeniem armatura i wyposażenie elektryczno sterownicze. Moc zainstalowana nie wyższa niż 3,5 kW, zużycie energii elektrycznej ok. 20 kWh na dobę . Sposób działania ścieki surowe dopływają do osadnika wstępnego gdzie następuje sedymentacja zawiesiny, zawartej w dopływających ściekach, następnie ścieki przepływają do drugiego zbiornika, zbiornika retencyjnego skąd dozowane są w dwojaki sposób przepływ grawitacyjny, lub w sposób mechaniczny określonymi wielkościami stąd dozowane są do trzeciego zbiornika, zbiornika komory napowietrzania komory osadu czynnego, w komorze osadu czynnego ścieki są napowietrzane, powietrze wtłaczane dmuchawami membranowymi poprzez dyfuzory talerzowe drobnopęcherzykowe, ścieki przepływają grawitacyjnie do osadników wtórnych, z osadników wtórnych sklarowane odpływają do odbiornika, część wytrąconego w osadnikach wtórnych osadu czynnego jest podawana cyklicznie przy pomocy pomp wirowych zatapialnych do komory napowietrzania, przyrastający osad nadmierny z osadników wtórnych powinien być usuwany okresowo pompami wirowymi zatapialnymi do zbiornika osadu nadmiernego. Oczyszczalnia wykorzystuje do oczyszczania ścieków proces utleniania biologicznego ścieków. Oczyszczalnia powinna być niezwykle trwała, lekka i łatwa w eksploatacji, nie wymagająca stałej obsługi ani konieczności zatrudnienia profesjonalnego technologa. całość procesu oczyszczania sterowana automatycznie. Sygnały sterujące pracą oczyszczalni wysyłane są z szafki automatyki. Szafka automatyki wraz z wszystkimi urządzeniami napowietrzającymi zlokalizowana w pobliżu oczyszczalni w szafie. Zbiorniki w całości zagłębione są w gruncie, nad powierzchnię gruntu wystają jedynie pokrywy zbiorników. Zbiorniki oczyszczalni ścieków w kształcie cylindrycznym, osadnik wstępny, zbiornik retencyjny, osadniki wtórne i zbiornik osadu nadmiernego w układzie pionowym, natomiast komora napowietrzania w układzie poziomym, powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, poliestru z żywic epoksydowych zbrojonych włóknem szklanym i gwarantować całkowitą szczelność. Nie dopuszcza się zbiorników z polietylenu ani z polipropylenu. Zbiorniki z uwagi na swoją konstrukcję nie powinny wymagać konserwacji ani kotwienia do płyt w celu zapobieżenia ich wypłynięciu w stanach awaryjnych, np okresowy wysoki poziom wód gruntowych. Zbiorniki oczyszczalni ścieków powinny być zagłębione w gruncie. Część nadziemna powinna sprawiać pozytywne wrażenia estetyczne i dobrze komponować się z otoczeniem oczyszczalni. Obiekty oczyszczalni powinny charakteryzować się niską energochłonnością i prostotą eksploatacji, odpornością na krótkotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, odpornością na nierównomierność dopływu ścieków. Układ sterowania w systemie ręcznym i automatycznym zainstalowany w szafie na terenie oczyszczalni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 6.000,00 zł Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001 Kserokopię przelewu załącza się do oferty. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia pieczątka wpływu do kasy oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Spółki, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych dostaw kontenerowych oczyszczalni ścieków w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Dostawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy dostawy kontenerowych oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł netto łącznie. Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami min.3 referencje o należytym ich wykonaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty świadczące o tym, że dostarczone urządzenia posiadają stosowne aprobaty i certyfikaty znak CE
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT termin realizacji w przypadku wystąpienia konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw co może uniemożliwić terminową realizację zadania, wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację zadania zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjną umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
48-100 Głubczyce
ul. Powstańców 2 pok. Nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. 48-100 Głubczyce ul. Powstańców 2 pok. Nr 19 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Karwin - poprawa efektywności oczyszczania ścieków w technologii SBR
- Demontaż, dostawa, montaż i uruchomienie sitopiaskownika na terenie Oczyszczalni Ścieków w Strachocinie.
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Budowa drogi do oczyszczalni ścieków w Dobużku wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków
- "Budowa nowego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków wraz z wyposażeniem technol. oraz zamont. nowego urządzenia do usuwania substancji złowonnych - biofiltra." Etap I
- rozbudowa Centralnej Oczyszczalni Ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.