eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę papierów rejestracyjnych oraz błon RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę papierów rejestracyjnych oraz błon RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 249882 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę papierów rejestracyjnych oraz błon RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa papierów rejestracyjnych do aparatów EKG, EEG, USG, do drukarek laboratoryjnych i medycznych, żeli i past medycznych oraz błon, odczynników i kaset RTG określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 16 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pak. 1 - Papier do aparatu USG Pak. 2 - Papiery rejestracyjne do aparatów KTG Pak. 3 - Papiery rejestracyjne do aparatów EKG Pak. 4 - Papier rejestracyjny do aparatu ELI 250 Pak. 5 - Papier do drukarek laboratoryjnych Pak. 6 - Papier do aparatu EEG Pak. 7 - Żele do aparatów Pak. 8 - Papier do stymulacji Pak. 9 - Żel medyczny do badania Holter Pak. 10 - Pasta do badania EEG - aparat Biofeedback Pak. 11 -Papier aparatu KTG typu CADENCE Eden firmy Instruments Inc Pak. 12 -Błony RTG Pak. 13 -Błony mammograficzne Pak. 14 -Odczynniki RTG Pak. 15 -Płyn do czyszczenia folii Pak. 16 -Kasety RTG

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 26.64.12.40 - 26.64.12.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 225,00 zł. (słownie: trzy tysiące dwieście dwadzieścia pięć złotych ), 2) w przypadku złożenia oferty na : pakiet nr 1 wadium w wysokości 140,00 zł ( słownie : sto czterdzieści złotych ), pakiet nr 2 wadium w wysokości 30,00 zł ( słownie : trzydzieści złotych ), pakiet nr 3 wadium w wysokości 70,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt złotych ), pakiet nr 4 wadium w wysokości 80,00 zł (słownie : osiemdziesiąt złotych), pakiet nr 5 wadium w wysokości 35,00 zł ( słownie : trzydzieści pięć złotych), pakiet nr 6 wadium w wysokości 12,00 zł ( słownie dwanaście złotych ), pakiet nr 7 wadium w wysokości 30,00 zł ( słownie : trzydzieści złotych), pakiet nr 8 wadium w wysokości 8,00 zł ( słownie : osiem złotych ), pakiet nr 9 wadium w wysokości 8,00 zł ( słownie : osiem złotych ), pakiet nr10 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), pakiet nr11 wadium w wysokości 50,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt złotych ), pakiet nr12 wadium w wysokości 1 260,00 zł ( słownie :jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych ), pakiet nr13 wadium w wysokości 1 010,00 zł ( słownie : jeden tysiąc dziesięć złotych ), pakiet nr14 wadium w wysokości 350,00 zł ( słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych), pakiet nr15 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa złote ), pakiet nr16 wadium w wysokości 135,00 zł ( słownie : sto trzydzieści pięć złotych),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp), tj.: zapewnią termin dostawy oferowanych preparatów dezynfekcyjnych nie dłuższy niż 5 dni roboczych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 SIWZ podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, 41-902 Bytom ul.Stefana Batorego 15, Sekcja Zamówień Publicznych - cena formularza 36,60 PLN, lub pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, 41-902 Bytom ul.Stefana Batorego 15, Blok Nr 2 (budynek dyrekcji ) pok.nr 15 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga: a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu ) c) W ramach pakietów nr 4 ( papier rejestracyjny do aparatu Eli 250 ) i 11( papier do aparatu KTG typu CADENCE EDEN firmy EDAN INSTRUMENTS INC próbkę testową oferowanego papieru w celu sprawdzenia prawidłowości odczytu badania na aparacie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier do aparatu USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do aparatu videoprinter Klasa czułości K 61 B rozm. 110 x 21 mb. ( Oryginalny wyprodukowany przez producenta urządzenia - firmę Mitsubishi ) w szacunkowej ilości 270 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier do rejestracji do aparatów KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do kardiotokografów KTG Hawlett Pacard bez perforacji rozm. 150 x 100 x 150 w szacunkowej ilości 120 składanek 2. Papier do kardiotokografów KTG Sonicard Oxford TEAM rozm. 142 x 150 x 300 / gładki / w szacunkowej ilości 70 składanek 3. Papier do kardiotokografów KTG Corometrics rozm. 152 x 90 x 160 / 4305 BAO / w szacunkowej ilości 35 składanek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier rejestracyjny do aparatów EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do aparatu EKG III kanałowy rozm. 100 x 40 mb./ gr.zwoju 2 cm, średn. tulejki 17 mm, kratkowany na 1 mm / w szacunkowej ilości 300 rolek 2. Papier do aparatu EKG Ascard A 4 rozm. szer. 112 mm, gr. zwoju 25 mm, średn. wewn. tulejki min.13 mm w szacunkowej ilości 550 rolek 3. Papier do aparatu EKG I kanałowy rozm. 50 x 30 mb. w szacunkowej ilości 250 rolek 4. Papier do aparatu EKG Ascard 31 rozm. szer. 60 mm, gr. zwoju 10 mm, średn. wewn. tulejki min.13 mm w szacunkowej ilości 120 rolek 5. Papier do aparatu Ascard 1 szer. 50 mm dł. 15 mb ze znacznikiem w szacunkowej ilości 60 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papier rejestracyjny do aparatów ELI 250.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier termiczny - składanka do elektrokardiogramu firmy Mortara Instrument - typ. ELI 250/ A 4 lub 8,5 cali x 11 cali odpowiadający numerowi kodu 9100-026-50 w szacunkowej ilości 18 000 kartek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier do drukarek laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do drukarki aparatu - analizatora elektrolitów AVL 988-3 rozm. szer. 38 mm gr.zwoju 10 mm średn. wewn. tulejki od 6 do 10 mm w szacunkowej ilości 50 rolek 2. Papier do drukarki aparatu - analizarora równowagi kwasowo - zasadowej COMPACT 2 rozm. szer. 56 mm gr. zwoju 15 mm średn. wewn. tulejki od 15 do 17 mm w szacunkowej ilości 100 rolek . 3. Papier termoczuły do aparatu tympanometru AZ-26 rozm.110 x 30 x 12 w szacunkowej ilości 12 rolek. 4. Papier do drukarki pulsoksymetru KONTRON szer. 56 mm gr. zwoju 15 mm średn. wewn. tulejki od 15 do 17 mm w szacunkowej ilości 24 rolki . 5. Papier do drukarki aparatu Sysmex K-1000 szer 59-60 mm o dł do 30 m. w szacunkowej ilości 30 rolek. 6. Papier do drukarki aparatu URISYS-a szer. 110 mm i dł do 30 m. w szacunkowej ilości 200 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier do aparatu EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do aparatu EEG 16 kanałowy Medicor rozm. 420 x 300 x 500 lub 2000 w linie w szacunkowej ilości 6 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Żele do aparatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do EEG opakowanie o poj. od 0,25 kg do 1kg w szacunkowej ilości 20 kg 2. Żel do aparatów USG opakowanie o poj. od 0,25 kg do 5 kg.w szacunkowej ilości 350 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papier do stymulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do stymulacji atestowany , papier termoczuły OMNI 200 P/ CE 0051/ o wymiarze 210 x 150 mm o dł 15 m, poskładane w bloku stukartkowym w szacunkowej ilości 1 200 kartek ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Żel medyczny do badania Holter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel medyczny do przygotowania skóry / badania holter / opak. a 160 g w szacunkowej ilości 5 sztuk. 2. Pasta ze środkiem ściernym do badania w pracowni EEG/EKG opak.o poj. od 160g do 175g. w szacunkowej ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pasta do badania EEG - aparat Biofeedback.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do badania EEG TEN 20 Conductive poj. 114 g w szacunkowej ilości 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papier aparatu KTG typu CADENCE Eden firmy Instruments Inc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do aparatu KTG Cadence Eden nie perforowany o wym. 112 x 90 x 150 w szacunkowej ilości 160 składanek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Błony RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony RTG 13 x 18 w szacunkowej ilości 1 100 szt. 2. Błony RTG 18 x 24 w szacunkowej ilości 10 000 szt. 3. Błony RTG 24 x 30 w szacunkowej ilości 10 000 szt. 4. Błony RTG 15 x 40 w szacunkowej ilości 600 szt. 5. Błony RTG 30 x 40 w szacunkowej ilości 5 500 szt. 6. Błony RTG 35 x 35 w szacunkowej ilości 9 500 szt. 7. Błony RTG 35 x 43 w szacunkowej ilości 9 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Błony mammograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Błony mammograficzne 18 x 24 w szacunkowej ilości 35 000 szt. 2. Błony mammograficzne 24 x 30 w szacunkowej ilości 2 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ,,,,,,,,,,,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Płyn do czyszczenia folii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do czyszczenia folii wzmacniających - opakowanie do 500 ml w szacunkowej ilości 1 000 ml..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.64.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kasety RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety mammograficzne format 18 x 24 ( kpl - 4szt) - jednakowy współczynnik czułości wzmocnienie ekranów, jednakowy współczynnik absorpcji promieniowania, kasety i folie tego samego producenta, lekkie, z okienkiem, bez sterczących zamków i zawiasów w szacunkowej ilości 2 komplety ( 8 sztuk ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.