Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Drawsko Pomorskie: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom. stanowiących własność Gminy Drawsko Pomorskie i Wspólnot Mieszkaniowych oraz budynków będących własnością TBS
Numer ogłoszenia: 249755 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632558, fax. 094 3632558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom. stanowiących własność Gminy Drawsko Pomorskie i Wspólnot Mieszkaniowych oraz budynków będących własnością TBS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Wywóz odpadów pochodzących z gospodarstw domowych (kod CPV: 90121310-7), z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom. stanowiących własność Gminy Drawsko Pomorskie i Wspólnot Mieszkaniowych oraz budynków będących własnością TBS Wykaz budynków objętych przetargiem stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Usługa objęta przetargiem obejmuje: a) Dostarczenie na czas trwania umowy pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych : 3 szt. kontenerów o poj 7 m3 i co najmniej 5 szt. pojemników o poj. 0.1 m3 oraz pojemniki o poj. 1,1 m3 w zależności od potrzeb. b) Usuwanie zgromadzonych nieczystości stałych pochodzących z gospodarstw z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników, lecz nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w razie potrzeby częściej, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym przez cały okres obowiązywania umowy. c) Utrzymanie dostarczonych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję. d) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym i estetycznym pojemników poprzez ich naprawę lub wymianę przez Wykonawcę na pojemniki Wykonawcy. e) Utrzymanie w czystości punktu gromadzenia odpadów oraz oczyszczanie miejsca zanieczyszczenia przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd. f) Wywóz odpadów wielkogabarytowych pochodzących z lokali mieszkalnych w zależności od potrzeb. 3. W przypadku konieczności naprawy pojemnika Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własny zastępczy pojemnik na śmieci na czas naprawy. 4. Na dzień przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia w budynkach objętych przetargiem zamieszkuje łącznie 3453 osób zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 5. W przypadku zmiany ilości mieszkańców proporcjonalnie ulegnie zmianie ilość i wielkość pojemników. W przypadku występowania przesypów śmieci z pojemników Wykonawca zwiększy ilość pojemników, lub częstotliwość odbioru nieczystości z punktu, w którym występuje zjawisko przesypu. 6. Do obowiązków Zamawiającego należało będzie uaktualnienie informacji o zmieniającej się ilości mieszkańców i użytkowników uprawnionych do korzystania z pojemników zlokalizowanych przy poszczególnych posesjach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1 Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją tj.: wypełniony formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ, że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt 1.2.(a): (a) przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku posiadania odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (c) w przypadku posiadania aktualnego zezwolenia na zbieranie i transport odpadów: - koncesje lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 z późniejszymi zmianami) - zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami) (2) warunek określony w pkt 1.2.(b): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) 3 metalowych pojemników bez pokryw o pojemności 7 m3 każdy, 2 pojazdów przystosowanych do transportu odpadów; 1 pojazd przystosowany do przewozu kontenerów o poj. 7 m3 (c) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,- zł każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; (3) warunek określony w pkt 1.2.(c): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku posiadania aktualnego ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,- zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); (4) warunek określony w pkt 1.2.(d): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; (3) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (5) aktualne zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wyszczególnione w rozdz. V SIWZ pkt. 2 (1) litera c; (6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (7) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; (8) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, łącznie dla wszystkich wykonawców; (3) wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców; (5) aktualne zezwolenia na zbieranie i transport odpadów, odrębnie dla każdego z wykonawców wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ pkt 2 (1) litera c; (6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców (7) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, łącznie dla wszystkich wykonawców; (8) dowód wniesienia wadium, łącznie dla wszystkich wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom.
ul. Sobieskiego 8 78-500 Drawsko Pom..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pomorskim ul. Sobieskiego 8 78-500 Drawsko Pom. (sekretariat pok. nr 4).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych - zima 2025/2026
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





