Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Suwałki: Remont ściany szczytowej wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przy
ul. Noniewicza 87 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 249722 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ściany szczytowej wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przy ul. Noniewicza 87 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ściany szczytowej wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przy ul. Noniewicza 87 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do niniejszego zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane : 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMPLEKSOWA OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI" ANDRZEJ RYRYCH
jakie przetargi wygrała firma
"KOMPLEKSOWA OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI" ANDRZEJ RYRYCH
- Kompleksowa Obsługa Nieruchomości Andrzej Ryrych, ul. Wojska Polskiego 24, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16143,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24231,00
Oferta z najniższą ceną: 24231,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24231,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tutejszy Zarząd przeprowadził kolejno trzy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Do upływu terminu składania ofert tj. 06.05.2015 r., 16.07.2015 r. i 26.08.2015 r. nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kamedulska 3"
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT KOMINÓW, MONTAŻ PRZECIWPOŻAROWEGO WYŁĄCZNIKA PRĄDU, MONTAŻ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO ORAZ MONTAŻ INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ HYDRANTOWEJ.
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
- Budowa oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo
- PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU MIASTA CZARNKÓW W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - ETAP I
- Przebudowa budynku administracyjno-biurowego do obsługi ujęcia wody w Jastkowie
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.