To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 249673 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223077 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. I. Miejsce wykonywania usługi: Ostrów Wielkopolski, ul. Grabowska 1-3. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane objęte przedmiotowym nadzorem realizowane są w ramach rządowego programu wspierania w latach 2009 - 2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - II szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad: 1) wykonaniem robót ziemnych i nawierzchniowych, 2) wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, 3) dostawą i montażem urządzeń zabawowych, 4) dostawą i montażem elementów małej architektury, 5) wykonaniem nasadzeń zieleni, 6) wykonaniem ogrodzenia panelowego, 7) dostawą i montażem regulaminu placu zabaw, 8) dostawą i montażem tablicy informacyjnej Radosna Szkoła, 9) przygotowaniem dokumentacji powykonawczej do odbioru. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 10) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 5 letniej rękojmi, 11) obowiązkowa obecność na budowie w czasie prowadzenia robót, minimum raz w tygodniu oraz niezwłocznie w razie potrzeb, potwierdzona bieżącymi wpisami do dziennika budowy, 12) sprawdzenie dokumentów atestowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE. IV. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
- Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2012,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1229,99
Oferta z najniższą ceną: 1229,99 / Oferta z najwyższą ceną: 2829,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





