eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz05/odbiór odpadów/2007



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Orzysz: 05/odbiór odpadów/2007
Numer ogłoszenia: 249617 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1460, ul. Wojska Polskiego, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4371300, fax 087 4371332.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 05/odbiór odpadów/2007.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odbiór oraz utylizacja odpadów gastronomicznych kategorii 3 z kuchni żołnierskiej w budynku nr 12 i 136 z terenu Jednostki Wojskowej 1460 transportem własnym Wykonawcy. 2. Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych transportem własnym Wykonawcy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 82 poz. 560.) 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy 3. spełnienie wszystkich wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Kserokopia decyzji - wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami), zezwalającej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu całego asortymentu odpadów objętych postępowaniem -Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na odbiór, lub odbiór i przetwarzanie odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego; - Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; - Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w tej formie. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - Formularz cenowy - załącznik nr 2A Zadanie nr 1 - Formularz cenowy - załącznik nr 2B Zadanie nr 2

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1460 ul. Wojska Polskiego 33 12-250 Orzysz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1460 ul. Wojska Polskiego 33 12-250 Orzysz Oferty w opieczętowanych kopertach należy składać w kancelarii jawnej nr 16 do dnia 21-12-2007r. do godz. 11:00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór oraz utylizacja odpadów gastronomicznych kategorii 3 z kuchni żołnierskiej w budynku nr 12 i 136 z terenu Jednostki Wojskowej 1460 transportem własnym Wykonawcy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Kod odpadu Jm. Ilość 1 Odpady gastronomiczne 20.01.08 L 70 000.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych transportem własnym Wykonawcy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie Kod odpadu Jm. Ilość 1 Filtry olejowe i paliwowe, czyściwo 15.02.02 kg 560 2 Odpady medyczne 18.01.01 kg 250 18.01.04 3 Leki 18.01.09 kg 25 4 Opakowania zawierające 15.01.10 kg 46 pozostałości substancji niebezpiecznych 5 Baterie i akumulatory 16.06.05 kg 5.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.