Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Łódź: Roboty remontowe oraz instalacyjne wielobranżowe w budynkach Wydziału BAiIŚ Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 249578 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska , Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313500, faks 042 6313502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe oraz instalacyjne wielobranżowe w budynkach Wydziału BAiIŚ Politechniki Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 rozdzielne ZADANIA: ZADANIE 1 Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na laboratorium chemii budowlanej i środowiska (K-69) ZADANIE 2 Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na laboratorium przepływów jedno i dwufazowych (K-610) ZADANIE 3 Remont klatek schodowych, pomieszczeń, dachu i wejścia w budynkach B6 i B7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 8.000 zł dla zadania 1, - 5.000 zł dla zadania 2, - 15.000 zł dla zadania 3 przed terminem składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ubiegać się o wykonanie więcej niż jednego zadania winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadiów dla wybranych zadań. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w Art 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PEKAO S.A. II/O-Łódź nr 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 podając jako tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na remont budynków Wydziału BAiIŚ PŁ. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że: Ad1) - posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Ad2) -wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. -dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ad3) - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ad4) -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ad1) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad2) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające wartość oraz odpowiednią jakość i terminowość wykonanych robót. UWAGA: Wymagane jest zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł każda. - oświadczenie Wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierownika(ów) realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem - załącznik nr 5 do SIWZ, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby uprawnień do kierowania robotami wymaganymi przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 6 do SIWZ, Ad3) -oświadczenie Oferenta, że przed podpisaniem umowy na realizację robót budowlanych przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty - załącznik nr 7 do SIWZ, Ad4) - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka
Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź (pokój 110).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, Dziekanat Wydziału - pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.09.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na laboratorium chemii budowlanej i środowiska (K-69).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty stanowiące przedmiot zamówienia dla ZADANIA 1 obejmują wykonanie w pomieszczeniu laboratorium: - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznych podstawowych, awaryjnych, ewakuacyjnych i innych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na laboratorium przepływów jedno i dwufazowych (K-610).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty stanowiące przedmiot zamówienia dla ZADANIA 2 obejmują wykonanie w pomieszczeniu laboratorium: - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznych podstawowych, awaryjnych, ewakuacyjnych i innych, - robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont klatek schodowych, pomieszczeń, dachu i wejścia w budynkach B6 i B7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty stanowiące przedmiot zamówienia dla ZADANIA 3 obejmują wykonanie następujących robót: Zakres prac remontowych w budynku B6 obejmuje : - malowanie klatek schodowych, - remont i lakierowanie poręczy na klatkach schodowych, - malowanie grzejników i rur, - wykonanie nowej poręczy przy wejściu południowym do budynku, - wykonanie fragmentu chodnika przy południowym szczycie budynku. Zakres prac remontowych w budynku B7 obejmuje : - naprawę obróbek na dachu nad skrzydłem północnym budynku, - wymianę drzwi prowadzących na dach, - remont północnego wejścia do budynku, - wymianę posadzek w salach 151, 229, 233, 235, 254, - malowanie sal (malowanie sufitów i ścian, stolarki drzwiowej, grzejników) 151, 229, 233, 235, 246, 248, 250, 254, 256, - malowanie pokojów (malowanie sufitów i ścian) 302, 304, 306, 308, 310, 312, 314, 316, 318, 320, 322, 324, - wykonanie nowych osłon na grzejniki w salach 151, 229, 233, 235, 246, 248, 250, 254, 256, - wykonanie dodatkowych drzwi do sal 229, 250, 256, - wykonanie ścianek GK i nowych drzwi w sali 151, - wymiana posadzki, malowanie, wykonanie sufitu podwieszonego na korytarzu II-go piętra i III-go piętra skrzydło południowe, - malowanie klatek schodowych (na II-gim i III-cim piętrze), - remont i lakierowanie poręczy na klatkach schodowych (na II-gim i III-cim piętrze), - malowanie grzejników i rur na korytarzu II-go piętra i klatkach schodowych (na II-gim i III-cim piętrze), - malowanie fragmentów korytarza w piwnicy, - wykonanie dwóch drzwi siatkowych i sufitów powieszonych z siatki w piwnicy, - wykonanie nowych drzwi stalowych prowadzących z piwnicy do atrium, - demontaż konstrukcji stalowej umieszczonej w atrium.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.