Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Lipno: Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B
Numer ogłoszenia: 249575 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski, ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872039, fax 054 2872039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnowski.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca: a. projekt budowlany wszystkich koniecznych branż:budowlanej, sanitarnej i elektrycznej b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c. przedmiar robót sporządzone zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego , a także Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i stanowiące załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji wymaga się złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia oraz dokumentujące ich parametry techniczne. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie oferent. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajmy wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Banku Spółdzielczym w Lipnie nr 44 9542-0008-2001-0000-4008-0005. Dokument potwierdzający wniesienia wadium powinien być załączony do oferty lub okazany w momencie otwarcia ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art.46 ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które: - wykonywały w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tj. robót polegających na rozbudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 747 m3 - dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty wskazane w punkcie 6 a niniejszej SIWZ. - posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Spełnienie przez wykonawcę powyższych warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów załączonych do oferty wskazanych w punkcie 6 b niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie 5 SIWZ: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące budynek lub część budynku o jaki została dokonana rozbudowa ( w tym kubatura), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość zrealizowanych robót - wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która ma pełnić funkcję kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez tą osobę uprawnień budowlanych wymaganej specjalności oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do w/w izby i posiadanie w/w ubezpieczenia. b. pozostałe dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej obowiązek przedłożenia w/w dokumentów dotyczy wszystkich wspólników spółki - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z póź. zm.) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ - wypełniony i popisany przez osoby uprawnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem stanowiącym załącznik nr 4 - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty wymagane przez Zamawiającego wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ mogą być złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji powinna zostać każda ze stron składanej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 287-20-39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /I piętro, pokój nr 16/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności gminy Lipno
- Dostawa energii elektrycznej do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Przebudowa istniejącej części infrastruktury Zespołu Szkół w Karnkowie pod Klub Malucha w Karnkowie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- "Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie "
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.