Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: utrzymanie czystości na drogach krajowych będących w zarządzie Rejonu w Lubaniu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Małgorzata Chmielewska-Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań, tel. 075 722 20 41, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości na drogach krajowych będących w zarządzie Rejonu w Lubaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: droga nr 3,30,4,A4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - sprzątanie pasa drogowego drogowego wraz z wywozem odpadów na wysypisko śmieci - koszenie traw pasa drogowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienia obejmuje wszystkie drogi będące w zarządzie Rejonu w Lubaniu: droga nr 4: km 1+765-38+300 i km 45+200-59+136, miasto Bolesławiec droga nr A4: km 0+000-1+765 droga nr 30: km 0+000-63+913 droga nr 3: km 472+369-486+800 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: **spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ** Wykonawca musi wykonać min 1 zadanie w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ** Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: szczotki mechaniczne, zamiatarki samobieżne, sprężarki powietrza, zmywarko-zamiatarki, maszynę do spłukiwania wodą lub prądownicę wodną, kosiarkę trawnikową spalinową, kosiarkę doczepną do ciągników, kosiarkę żyłkową, pompę wysokociśnieniową, wiadra kanałowe, spirale kanałowe lub podobne,ciągnik lub samochód samowyładowczy **wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość min 100.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg zasady: spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: **oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ** wykaz sprzętu wraz z dokumentami potwierdzającymi**dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej **aktualny odpis z właściciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej **wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew w terminie 7 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:00, Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Utrzymanie czystości na drodze krajowej nr A4. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -sprzątanie pasa drogowego -koszenie traw pasa drogowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 77.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Droga A4 km 0+000-1+765 granica Państwa. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Utrzymanie czystości na drodze krajowej nr 4 poza miastem. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: -sprzątanie pasa drogowego -zamiatanie chodników -zamiatanie jezdni -koszenie traw pobocza i rowów -czyszczenie studni kanalizacyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 77.30.00.00, 90.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: droga nr 4 m 1+765-38+300 i km 45+200-59+136. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Utrzymanie czystości na drodze krajowej nr 4 miasto Bolesławiec. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: - sprzątanie pasa drogowego - zamiatanie chodników - zamiatanie opaski oddzielającej krawędż jezdni od pasa drogowego - zamiatanie jezdni mechanicznie - opróżnianie koszy na śmieci - koszenie traw pasa drogowego - pielęgnacja żywopłotów - pielęgnacja zieleni na ekranach akustycznych - czyszczenie studni kanalizacyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 77.30.00.00, 90.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: droga krajowa nr 4 km 38+300-45+200 i 0+000-3+999. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Utrzymanie czystości na drodze krajowej nr 30. 1) Krótki opis: Zakres zamówienia obejmuje: - sprzątanie pasa drogowego - koszenie traw pasa drogowego - zamiatanie chodników - zamiatanie jezdni - czyszczenie studni kanalizacyjnych - zamiatanie jezdni mechanicznie - czyszczenie ścieków pod chodnikiem - opróżnianie koszy na śmieci. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 77.30.00.00, 90.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: droga nr 30 km 0+000-63+913. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Utrzymanie czystości na drodze krajowej nr 3. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje: - sprzątanie pasa drogowego - zamiatanie jezdni - zamiatanie chodników - czyszczenie studni kanalizacyjnych - opróżnianie pojemnika z parkingu w Szklarskiej Porębie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00, 77.30.00.00, 90.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: droga nr 3 km 472+369-486+800. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO przy drodze wojewódzkiej nr 338 na odcinku WOŁÓW - STARY WOŁÓW, zlokalizowanego w km 12+260 - 14+250
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 455 w zakresie ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Oławskiej od ul. Ogrodowej do ul. Leśnej w Jelczu-Laskowicach
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 338 na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną G102806 do m. Stary Wołów w km 9+900 - 11+810.
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej."
- SZP/243-205/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "PIŁA ReWITAlizacja placu Zwycięstwa: ZIELEŃ i BEZPIECZEŃSTWO"
- Remont boiska sportowego KS ,,Czarni Pawłosiów" w m. Pawłosiów
- Wykonanie nasadzeń wraz pielęgnacją zieleni na terenie gminy Suchy Las
- "Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym", realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 - 1 edycja Funduszu Osiedlowego).
- "Pumptruck i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Edmunda Bojanowskiego w Lesznie"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.