Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Oświęcim: Usługa nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3
Numer ogłoszenia: 249528 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - pełnienie nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, tj. nadzorowanie prowadzonych kompleksowych robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W zakresie realizacji zadania przewiduje się prace konserwatorskie i roboty budowlane w niżej opisanych budynkach: Budynki o nr. inw. A-2 i A-3 to murowane, piętrowe bloki mieszkalne dla więźniów, zachowane jako obiekty rezerwatowo-ekspozycyjne. Wchodzą one w skład zespołu budynków wzniesionych w latach 1916-1918 przez władze austriackie. W 1939 roku zostały one zajęte przez Niemców, a rok później znalazły się w obrębie utworzonego na tym terenie obozu Auschwitz I. W tym czasie przekształcono je i dostosowano do pełnienia nowych funkcji. Bloki A-2 i A-3 zachowały po dziś dzień historyczną formę i oryginalny charakter. Wewnątrz budynków, w poszczególnych pomieszczeniach, które w okresie funkcjonowania obozu pełniły różne funkcje (pomieszczenia mieszkalne dla więźniów funkcyjnych i dla pozostałych więźniów, ubikacje, umywalnie, komory gazowe do dezynfekcji ubrań), zachowały się oryginalne kolorowe warstwy malarskie, posadzki betonowe oraz podłogi drewniane. Ponadto w budynkach zidentyfikowano liczne oryginalne elementy pochodzące z czasów funkcjonowania obozu: stolarka okienna i drzwiowa, elementy ceramiczne (ceramika sanitarna, umywalnie, miski ustępowe, piece kaflowe) oraz elementy metalowe (instalacja wodna, instalacja kanalizacji sanitarnej, balustrada, elementy systemu spustowego przy górnopłukach)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00,- PLN 00/100 (słownie: trzytysiącezłotych PLN 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażających się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi nadzoru lub kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w tym: - co najmniej jedna inwestycja powinna mieć wartość nie mniejszą niż 3 .000 000 zł brutto, - co najmniej jedna inwestycja powinna być finansowana bądź współfinansowana z funduszy europejskich, - co najmniej jedna usługa nadzoru lub kierowanie robotami związanymi z podbijaniem fundamentów metodą tradycyjną polegającą na pogłębieniu istniejących fundamentów poprzez wykonanie nowej ławy fundamentowej wykonywanej odcinkami w tym co najmniej: podbicia tego typu metodą ponad 60% powierzchni fundamentów co najmniej jednego budynku murowanego o powierzchni zabudowy minimum 300 m2, wpisanego do rejestru zabytków, o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych bądź wysokości budynku powyżej 10 m2. Do oceny spełniania określonego wyżej warunku (pkt. 1) zamawiający przyjmie usługi nadzoru lub kierowanie robotami budowlanymi, których co najmniej dzień zakończenia mieści się w okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe wymagania, tj.: - posiadają uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. 150 poz. 1579/. - posiadają minimum 2 letnie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków. - posiadają co najmniej 12 miesięcy doświadczenia w sprawowaniu nadzoru nad pracami budowlanymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków przy inwestycji lub inwestycjach finansowanych bądź współfinansowanych z funduszy europejskich. - posiadającą co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w sprawowaniu nadzoru nad pracami budowlanymi lub kierowaniu robotami budowlanymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków przy jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto. - posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu nadzoru lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie fundamentowania liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym: posiadają co najmniej 3 miesiące doświadczenia w sprawowaniu nadzoru lub kierowaniu robotami związanymi z podbijaniem fundamentów metodą tradycyjną polegającą na pogłębieniu istniejących fundamentów poprzez wykonanie nowej ławy fundamentowej wykonywanej odcinkami w tym co najmniej: podbicia tego typu metodą ponad 60% powierzchni fundamentów co najmniej jednego budynku murowanego o powierzchni zabudowy minimum 300 m2, wpisanego do rejestru zabytków, o minimum dwóch kondygnacjach nadziemnych bądź wysokości budynku powyżej 10 m2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia wyrażająca się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną równą co najmniej 70 000 zł brutto; Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
ul. Więźniów Oświecimia 20
32-602 Oświęcim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ul. Więźniów Oświecimia 20 32-602 Oświęcim (budynek administracji, biuro podawcze, parter, pokój nr 6).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa drogi powiatowej nr 1878K ul. Męczeństwa Narodów w Brzezince"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Remont dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim
- Budowa miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy SP11 w Oświęcimiu.
- Rozbudowa układu komunikacyjnego pomiędzy ulicami: Ceglana, Kościelecka i Zagrodowa - projekt budowlany.
- Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570" - ETAP II
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojciechowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania"Modernizacja budynkuC Szpitala św.Leona w Opatowie wraz z budową nowego szybu windowego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez ZDM pn.: Cz.1 Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz. 2 Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa wraz z rozbudową budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Puławach
- ZP.220.58.25 Wykonywanie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej i drogowej bez ograniczeń, wraz z pełnieniem funkcji koordynacji i nadzoru nad Działem ...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.