Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Warszawa: USŁUGA NAJMU KSEROKOPIARKI WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I CZĘŚCI NIEZBĘDNYCH DO PRACY URZĄDZENIA.
Numer ogłoszenia: 249503 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA NAJMU KSEROKOPIARKI WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I CZĘŚCI NIEZBĘDNYCH DO PRACY URZĄDZENIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NAJMU KSEROKOPIARKI WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I CZĘŚCI NIEZBĘDNYCH DO PRACY URZĄDZENIA PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Doświadczenie: Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, 1(jedno) zamówienie trwające co najmniej 36 miesięcy w ramach 1 kontraktu, polegające na usłudze najmu kserokopiarki wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1.Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f)wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres zamówień, minimum 1 zamówienie trwające nie mniej niż 36 miesięcy w ramach 1 kontraktu, polegające na usłudze najmu kserokopiarki wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia, potwierdzone dokumentami(referencje), że prace te zostały wykonane należycie( wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), oraz 2.Specyfikacja Techniczna sprzętu (wzór stanowi załącznik nr A do SIWZ). 3. Zatwierdzony wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 01-763 Warszawa, ul. Podlesna 61, pok.201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: 01-763 Warszawa, ul. Podlesna 61, pok.201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- "Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II"
- Usługa najmu, serwisu i utrzymania urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących) dla potrzeb Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika, obejmujący dwa projekty graficzne
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





