To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Warszawa: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych
Numer ogłoszenia: 249381 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322144 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i tapicerowanych w 3 częściach (łącznie 32 pozycje): część I - meble biurowe (19 pozycji), część II - krzesła i fotele (7 pozycji), część III - łóżka i inne (6 pozycji). Asortyment, ilości oraz wymagania zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia, w podziale na powyższe części przedstawia załącznik nr 1 do s.i.w.z. (formularz oferty wraz z wykazem asortymentowo-ilościowo-cenowym). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu określonego w formularzu oferty (załącznik nr 1 do s.i.w.z.), jednakże w takim przypadku wartość zakupionego w ramach umowy towaru nie może spowodować obniżenia kwoty wynagrodzenia o więcej niż 10%. Miejsce dostawy: COS ABW w Emowie koło Warszawy, ul. Nadwiślańczyków, 05-462 Wiązowna. Okres gwarancji: dla części I - min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; dla części II - min. 24 miesiące oraz 48 miesięcy na podnośnik od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; dla części III - min. 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.22 - Komody 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o. o., Peryferyjna nr 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73750,80
Oferta z najniższą ceną: 73750,80 / Oferta z najwyższą ceną: 225126,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - krzesła i fotele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Konrad Warda, ul. W. Witosa 33, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32779,50
Oferta z najniższą ceną: 32779,50 / Oferta z najwyższą ceną: 51247,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - łóżka i inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10 lok. 15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34593,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43738,80
Oferta z najniższą ceną: 43738,80 / Oferta z najwyższą ceną: 67440,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.