To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Jasło: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. < Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła > współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego
Numer ogłoszenia: 249343 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221861 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. < Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła > współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. < Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła > współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru obejmuje branże i dziedziny: a) budowlaną, b) elektryczną, c) drogową, d) wodno-kanalizacyjną, e) architektury krajobrazu (zieleni), f) budowlanej w specjalności architektonicznej z uprawnieniami do nadzorowania w zakresie robót w obiektach zabytkowych g) budowy toru BMX . Zamówienie będzie udzielone przez Zamawiających: Miasto Jasło i Medyczną Szkołę Policealną im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle w podziale na następujące elementy: 1) Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle: a) Rewitalizacja Parku - oświetlenie, b) Rewitalizacja Parku - roboty ziemne, c) Rewitalizacja Parku - alejki, d) Rewitalizacja Parku - boisko wielofunkcyjne, e) Rewitalizacja Parku - zieleń, ławki i kosze, f) Rewitalizacja Parku - monitoring, g) Rewitalizacja budynku Pałacu - posadzki i schody, h) Rewitalizacja budynku Pałacu - elewacje. 2) Miasto Jasło: a) Rewitalizacja Parku - ciągi pieszo - jezdne, b)Rewitalizacja Ogródka Jordanowskiego w Jaśle, c) Budowa Parku linowego w Jaśle, d) Budowa Toru dla BMX w Jaśle, e) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Mickiewicza w Jaśle, f) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Kopernika w Jaśle, g) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Ulaszowice w Jaśle. Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Przyjęcie od Zleceniodawcy opracowanej dokumentacji budowlanej, jej sprawdzenia, wnioskowania do Zleceniodawcy o dokonanie ewentualnych zmian i poprawek. Zgłaszania projektantowi i Zleceniodawcy zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę zadania, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ, oraz dokonywanie wymaganych uzgodnień i wyjaśnień. 2) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu. 3) Koordynację robót poszczególnych branż i dziedzin. 4) Zapewnienie obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów branżowych i specjalistów, bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, z jednoczesnym dokumentowaniem ich wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez nich sprawdzone. 5) Zapewnienie obecności inspektorów branżowych i specjalistów, w miejscu budowy na każde wezwanie Zleceniodawcy, nie później niż jeden dzień od otrzymania wezwania. 6) Sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z zawartymi umowami, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą techniczną i przepisami BHP. 7) Sprawdzanie właściwej dyscypliny rzeczowo - finansowej wykonanych robót. 8) Kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. 9) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, a w szczególności niedopuszczanie do stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 10) Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń. 11) Sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz dokonywanie odbiorów . 12) Sporządzanie miesięcznych sprawozdań informujących o wykonaniu rzeczowym zaplanowanego zakresu robót wraz z informacją o osiągniętych wskaźnikach, przyjętych dla zadania, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 13) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zleceniodawcę w sprawach dotyczących realizacji zadania, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 14) Informowanie Zleceniodawcy w trybie natychmiastowym o wszelkich okolicznościach mogących zakłócić planową realizację inwestycji wraz z podaniem propozycji działań, których podjęcie wyeliminuje lub zminimalizuje negatywny wpływ takich okoliczności na koszt i terminowość prac. 15) Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią, Zleceniobiorca jest upoważniony do zlecenia wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na piśmie Zleceniodawcy. 16) Koordynację współpracy uczestników procesu inwestycyjnego dla osiągnięcia planowanych efektów w realizacji inwestycji. 17) Sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, obmiarów robót przedkładanych przez Wykonawców. 18) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zleceniodawcy kontrolowanie rozliczeń budowy. 19) Realizowanie całokształtu spraw związanych z gwarancją (rękojmią za wady). 20) Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zleceniodawcę, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Zleceniobiorca, w porozumieniu ze Zleceniodawcą, potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zleceniodawcy niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Zleceniobiorca będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 21) Opracowanie oraz przekazanie Zleceniodawcy niezbędnych dokumentów do uruchomienia i użytkowania inwestycji. 22) Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT. 23) Udzielanie wyjaśnień na wezwanie Zleceniodawcy, w tym również na etapie rozliczenia i kontroli na wezwanie właściwych organów projektu, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 24) Przygotowanie dokumentów związanych z pomiarem wskaźników produktu i rezultatu osiągniętych dzięki realizacji projektu, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 25) Sygnalizowanie Zleceniodawcy wszelkich nieprawidłowości w przebiegu procesu inwestycyjnego. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Wycenę sprawowanego nadzoru Wykonawca określa w drodze kalkulacji własnej kosztu niezbędnego do prawidłowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru. Szczegółowy opis inwestycji będących przedmiotem nadzoru inspektora określa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja techniczna i przedmiar robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiesław Jędrzejczyk, Zygmunt Wilk s.c. Firma Innowacyjno-Wdrożeniowa LUMEN, ul. Koralewskiego 3, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135479,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108240,00
Oferta z najniższą ceną: 108240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Przebudowa drogi ulicy bocznej od ulicy Sobniowskiej oraz rozbudowa drogi gminnej nr 112970R - ul. Zielona wraz z budową miejsc postojowych oraz drogi dla pieszych w mieście Jaśle
- Opracowanie dokumentacji projektowej kompleksu sportowego, obejmującego zadaszoną trybunę, budynki zaplecza szatniowego i biur wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych".
- "Budowa i renowacja zbiorników służących małej retencji, w obrębie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II.
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- "Rozwój infrastruktury drogowej, modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew"
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy pn:Budowa/przebud drogi gminnej nr101312G,101319G,101315G,101317G,101320G(drogi w centrum Starkowa od drogi pow.nr1105G w kier.Golęcina)
- "Utworzenie ekologicznego pustynnego placu zabaw dla dzieci".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.