eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Warszawa: Usługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe
Numer ogłoszenia: 249313 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe, tj. utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej znajdującej się Zakładach Lecznictwa Otwartego SZPZLO Warszawa Praga Południe wraz z prowadzeniem paszportów technicznych sprzętu medycznego oraz założeniem paszportów w przypadku ich braku. W zakres usług wchodzą prace konserwacyjne określone przez producenta aparatu, kontrola i regulacja napięć i innych parametrów układów elektronicznych, kontrola układów mechanicznych, czyszczenie styków, kontrola stanu izolacji i instalacji ochrony aparatu, usuwanie usterek, dokonywanie napraw bieżących i sprawdzanie działania aparatu wraz z materiałami zużywalnymi koniecznymi przy wykonywaniu prac konserwacyjnych oraz ocena stanu technicznego aparatury. W przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji, zostanie wydane (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) odpowiednie orzeczenie techniczne. Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 33 części zwane dalej Zadaniami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadia: NIE

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia danego Zadania. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż kwota: 1) dla Zadania Nr I - 15.000,00 zł. 2) dla Zadania Nr II - 2.000,00 zł. 3) dla Zadania Nr III - 7.000,00 zł. 4) dla Zadania Nr IV - 1.500,00 zł. 5) dla Zadania Nr V - 10.000,00 zł. 6) dla Zadania Nr VI - 5.000,00 zł. 7) dla Zadania Nr VII - 1.200,00 zł. 8) dla Zadania Nr VIII - 1.000,00 zł. 9) dla Zadania Nr IX - 1.200,00 zł. 10) dla Zadania Nr X - 3.000,00 zł. 11) dla Zadania Nr XI - 1.000,00 zł. 12) dla Zadania Nr XII - 2.000,00 zł. 13) dla Zadania Nr XIII - 1.500,00 zł. 14) dla Zadania Nr XIV - 1.500,00 zł. 15) dla Zadania Nr XV - 1.500,00 zł. 16) dla Zadania Nr XVI - 3.200,00 zł. 17) dla Zadania Nr XVII - 15.000,00 zł. 18) dla Zadania Nr XVIII - 7.500,00 zł. 19) dla Zadania Nr XIX - 2.000,00 zł. 20) dla Zadania Nr XX - 3.500,00 zł. 21) dla Zadania Nr XXI - 17.000,00 zł. 22) dla Zadania Nr XXII - 4.500,00 zł. 23) dla Zadania Nr XXIII - 15.000,00 zł. 24) dla Zadania Nr XXI - 2.000,00 zł. 25) dla Zadania Nr XXV - 900,00 zł. 26) dla Zadania Nr XXVI - 500,00 zł. 27) dla Zadania Nr XXVII- 1.500,00 zł. 28) dla Zadania Nr XXVIII- 900,00 zł. 29) dla Zadania Nr XXIX - 1.500,00 zł. 30) dla Zadania Nr XXX - 1.100,00 zł. 31) dla Zadania Nr XXXI - 200,00 zł. 32) dla Zadania Nr XXXII- 900,00 zł. 33) dla Zadania Nr XXXIII- 10.000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę obejmującą kilka zadań zamówienia wartość polisy nie może być mniejsza niż kwota wynikająca z sumowania kwot podanych powyżej - pkt od 1) do 33). Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno-prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b) ograniczenie przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury sterylizacyjnej i ciśnieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury sterylizacyjnej i ciśnieniowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/I będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury laboratoryjnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/II będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury elektrokardiograficznej - EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury elektrokardiograficznej - EKG. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/III będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury optycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury optycznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/IV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/V będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury i sprzętu stomatologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury i sprzętu stomatologicznego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu EEG. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu do kriochirurgii KRIOPOL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu do kriochirurgii KRIOPOL. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury kardiotokograficznej (KTG) oraz detektory tętna płodu (UDT).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury kardiotokograficznej (KTG) oraz detektory tętna płodu (UDT). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/IX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi konserwacji analizatorów do badań OB. SEDI 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji analizatorów do badań OB. SEDI 15. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/X będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej - lancetrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej - lancetronów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi konserwacji aparatów do kriochirurgii CRYOS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatów do kriochirurgii CRYOS. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi konserwacji spirometru CPFS/D ze strzykawką kalibracyjną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji spirometru CPFS/D ze strzykawką kalibracyjną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi konserwacji spirometru Lungtest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji spirometru Lungtest. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XIV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi konserwacji spirometru Microlab.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji spirometru Microlab. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury rentgenowskiej- wywoływarka automatyczna XR24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury rentgenowskiej- wywoływarka automatyczna XR24. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XVI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Bucky Diagnost.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Bucky Diagnost.. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XVII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Quantum Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Quantum Medical. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XVIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi konserwacji pantomografu PROLINE XC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji pantomografu PROLINE XC. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XIX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu RTG zębowego INTRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu RTG zębowego INTRA. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Usługi konserwacji ultrasonografów Sonoline z głowicami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji ultrasonografów Sonoline z głowicami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Usługi konserwacji ultrasonografów Logiq.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji ultrasonografów Logiq. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Usługi konserwacji defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji defibrylatorów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Usługi konserwacji ultrasonografu MINDRAY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji ultrasonografu Mindray. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXIV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Usługi konserwacji lampy szczelinowej TOPCON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji lampy szczelinowej TOPCON. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Usługi konserwacji autorefraktometru TOPCON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji autorefraktometru TOPCON. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXVI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Usługi konserwacji koncentratorów tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji koncentratorów tlenu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXVII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Usługi konserwacji perymetru komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji perymetru komputerowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXVIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Usługi konserwacji pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji pomp infuzyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXIX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Usługi konserwacji kardiomonitora FX 2000P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji kardiomonitora FX 2000P. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Usługi konserwacji rektoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji rektoskopu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXXI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu elektrochirurgicznego ES300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu elektrochirurgicznego ES300. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXXII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Usługi konserwacji aparatów i sprzętu do rehabilitacji i fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatów i sprzętu do rehabilitacji i fizykoterapii. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/XXXIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.