eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › świadczenie usług poligraficznych - wykonanie 20 tytułów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24924

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: świadczenie usług poligraficznych - wykonanie 20 tytułów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Monika Klein oraz mgr inż. Katarzyna Tomczyk, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.us.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, mgr Monika Klein oraz mgr inż. Katarzyna Tomczyk, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 (032) 359 13 80, fax +48 (032) 359 20 48, e-mail: monkle@adm.us.edu.pl, http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/index.php. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług poligraficznych - wykonanie 20 tytułów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych- wykonanie 20 tytułów. Ze względu na specyfikę przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety. Zamawiający wymaga złożenia oferty na oba pakiety. Pakiet A - całość usługi poligraficznej, tj. skład komputerowy, wprowadzanie poprawek po redakcji merytorycznej Zamawiającego, formatowanie i łamanie tekstu zgodnie z adiustacją maszynopisu, dwie korekty techniczne (z prawem zmian do 30% maszynopisu) + rewizja na foliach (kalkach) lub wydruku papierowym, wykonanie i montaż klisz lub przygotowanie plików na CTP, montaż okładki + proof do wglądu, druk i oprawa broszurowa lub całopapierowa klejona bądź szyta 3 tytułów o łącznej objętości w granicach 44,5- 70,0 arkuszy wydawniczych. Pakiet B - druk 17 tytułów w oprawie broszurowej lub całopapierowej klejonej bądź szytej, w tym wykonanie i montaż klisz lub przygotowanie plików na CTP, montaż okładki + proof do wglądu o łącznej objętości w granicach 248,5-320,0 arkuszy wydawniczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 666.000,00 PLN (bez VAT) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę), -wniosą wadium w wysokości i na warunkach określonych w części V SIWZ, - wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (Jako usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający uzna usługę, której przedmiotem był: skład komputerowy, wprowadzanie poprawek po redakcji merytorycznej, formatowanie i łamanie tekstu, rewizje na foliach lub wydruku papierowym, wykonanie i montaż klisz, montaż okładek, druk i oprawa co najmniej 5 tytułów (łącznie ok. 150 arkuszy wydawniczych) o wartości nie niższej niż 60.000, - złotych brutto, wykonaną dla jednego zleceniodawcy); -wykażą, iż dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia oraz spełnią pozostałe wymogi określone w SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikatu jakości ISO 9001/2000. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: System 0-1 spełnia- nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia), b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie b., jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian(np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. d. wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ponadto wraz z ofertą, Wykonawca winien złożyć n/w dokumenty: wykonane przez Wykonawcę dwie książki: -jedna w oprawie całopapierowej (twardej), foliowanej -jedna w oprawie broszurowej, foliowanej, obydwie książki obligatoryjnie muszą zawierać ilustracje kolorowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA; waga 80% 0 2. OCENA TECHNICZNA; waga 20% 0 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/uniwersytet/jednostki/administracja/dzp/index.php. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można wykupić w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (płatność przy odbiorze przesyłki)bądź bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 10:00, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, pok. nr 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Powyższe zamówienie jest jednym z zamówień udzielanych w częściach (bez dopuszczenia składania ofert częściowych) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.