Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Lubin: prowadzenie stołówki w Gimnazjum Nr 4 im.Jana Pawła II w Lubinie w roku 2008
Numer ogłoszenia: 249242 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 4 im. Jana Pawła II, ul. Marii Konopnickiej 5, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 842-53-26, fax 0-76 842-53-26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm4.lubin-edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie stołówki w Gimnazjum Nr 4 im.Jana Pawła II w Lubinie w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegajacych na prowadzeniu ajencji stołówki w Gimnazjum Nr4 i przygotowania posiłków (obiadów) w celu organizacji dożywiana dzieci i młodzieży szkolnej, tj. przygotowania obiadów dla około 130 uczniów2 dziennie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy ,którzy spełniaja nastepujace warunki:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert.2. Aktualnych zaswiadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu-wystawionego nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani8a wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art.24ust.1pkt4-8 ustawy, wystawionej nie wczesniej niz 6 miesiecyprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art.24ust.1pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykazu zrealizowanych przez wykonawcę w ciagu ostatnich 3 lat, a jezeli okres był działalnosci krótszy w tym okresie , co najmniej jednej usługi o wartości 30.000zł odpowiadajacej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem wartosci oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta wykonana została należycie. 6. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci.7. Oswiadczenia o spelnianiu warunków udziału w postepowaniu zawartych w art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gm4.lubin-edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 4 im.Jana Pawła II w Lubinie ul. M.Konopnickiej 5, 59-300 Lubin , pokój nr 11a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 07:00, miejsce: Gimnazjum Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubinie ul. M.Konopnickiej 5, 59-300 Lubin, pokój 11a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania drogi nr 101157D wraz z budową odwodnienia w Goli.
- Utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
- Zakup i montaż elementów siłowni plenerowej w Lubinie przy ul. Skolimowskiej, działka nr 361/21, obręb 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadania - Rozbudowa dróg gminnych w zakresie ul. Szafirowej oraz ul. Platynowej w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia pacjentów Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia wraz z dowozem posiłków.
- Świadczenie usługi cateringowej w roku szkolnym 2025/2026 dla Szkół Podstawowych z Gminy Chełm.
- 2025 - (2) Zapewnienie gorących posiłków osobom objętym pomocą przez Ośrodek Pomocy Społecznej na terenie miasta Gliwice
- "Świadczenie usługi w postaci przyrządzania gorącego posiłku z dowozem do Dziennego Domu Senior+ mieszczącego się w Radomsku przy ul. Sadowej 5c"
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Przedborzu, Szkoły Podstawowej w Górach Mokrych oraz Samorządowego Przedszkola w Przedborzu z podziałem na części
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych w ramach projektu: "Aktywnie i Razem w Annopolu"
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.