eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKACH SP ZOZ W CHOSZCZNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Choszczno: DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKACH SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 249209 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230273 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI WEJŚCIOWYCH W BUDYNKACH SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi wejściowych w budynkach SP ZOZ w Choszcznie zgodnie z przedmiarem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymaga się od Wykonawcy obowiązkowej wizji lokalnej przed złożeniem oferty przetargowej i załączenie protokołu z wizji do oferty. Protokół z wizji podpisany przez obie strony jest warunkiem udziału w postępowaniu i stanowi część oferty. Wymagania stawiane Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przyjęcie frontu robót, 2) utrzymanie porządku i ochrona mienia znajdującego się na terenie wykonywania robót, 3) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a w szczególności p - poż., w trakcie wykonywania robót, 4) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, 5) stosowania materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie ( dla placówek szpitalnych) i zapewniających sprawność eksploatacyjną, oraz wykonanego przedmiotu umowy. 6) Wykonawca, niniejszą umową, zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, wykonanego zgodnie z przedmiarem oraz zasadami wiedzy technicznej i do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie umownej odpowiedzialności oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z wymaganiami, określonymi w przedmiarze wykonania i odbioru robót, dotyczącej niniejszego zamówienia. 8) Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 9) Zastosowane materiały będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do zastosowania ich w budownictwie ( dla placówek szpitalnych) - wydane przez upoważnione instytucje - zgodnie z art. 10 i 105 ustawy Prawo budowlane. Na każde żądanie Zamawiającego materiały te zostaną poddane badaniom na placu budowy lub też w określonym przez Zamawiającego miejscu. 10) W przypadku, gdy zbadane materiały nie będą spełniały norm technicznych i jakościowych, przewidywanych obowiązującymi przepisami, koszty tych badań opłaci Wykonawca. 11) Wykonawca we własnym zakresie zapewni zaplecze socjalne i pomieszczenia magazynowe dla pracowników. 12) Dostosowanie pomieszczeń dla własnych potrzeb związanych z budową Wykonawca dokona na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALU-IDEAL Sp. z o.o., Wierzchosławice 37A, Gniewkowo, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53173,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66655,03

  • Oferta z najniższą ceną: 52000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.